Hop til indhold

Rugårdsvej

Featured Replies

Skrevet

Da jeg var ude st handle tidligere i dag i 365 (før var det fakta) på rugårdsvej i tarup, stødte jeg ind i 2 søde sorte piger. De var meget venlige. 

Idet mødet skete der hvor det skete, tænkte jeg om det ikke kunne være 2 gp’ere. Nu magede det sig sådan at jeg kom til kassen umiddelbart efter dem, så da jeg var færdig  og gik ud bemærkede jeg at de gik ind på en ret kendt adresse. 

Nu har jeg så checket diverse GP sider, men jeg kan ikke lige genkende de piger jeg mødte da der ikke er ansigtsbilleder i de annoncer der kunne være relevante. 

Er der mon nogen der kan have et forslag til hvem jeg muligvis kan have mødt (ud fra adressen)?

Send evt pm. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 6 minutter siden:

Da jeg var ude st handle tidligere i dag i 365 (før var det fakta) på rugårdsvej i tarup, stødte jeg ind i 2 søde sorte piger. De var meget venlige. 

Idet mødet skete der hvor det skete, tænkte jeg om det ikke kunne være 2 gp’ere. Nu magede det sig sådan at jeg kom til kassen umiddelbart efter dem, så da jeg var færdig  og gik ud bemærkede jeg at de gik ind på en ret kendt adresse. 

Nu har jeg så checket diverse GP sider, men jeg kan ikke lige genkende de piger jeg mødte da der ikke er ansigtsbilleder i de annoncer der kunne være relevante. 

Er der mon nogen der kan have et forslag til hvem jeg muligvis kan have mødt (ud fra adressen)?

Send evt pm. 

Kære NoobGPexplorer:)

Hvad er dit formål med at kontrollere disse 2 mørke piger ?!?!?  -   synes det virker underligt;)

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet

Ha, ha..jeg bor meget tæt ved Fakta på Rugårdsvej og handler der hver uge....jeg har set disse mørke piger handle ind mange gange i løbet af årene.....ja, de holder til på den berømte adresse......har endnu ikke set nogen af de handlende mørke piger der lige var noget for mig....lidt for meget paryk til mig;)

Skrevet
  • Author
Nye tider skrev, 1 time siden:

Kære NoobGPexplorer:)

Hvad er dit formål med at kontrollere disse 2 mørke piger ?!?!?  -   synes det virker underligt;)

Mange hilsner

Nye tider

Jeg er vild med mørke piger. Jeg vil gerne have en aftale med en af dem. Intet suspekt i det. 

Skrevet
  • Author
GIANT COCK skrev, 1 time siden:

Ha, ha..jeg bor meget tæt ved Fakta på Rugårdsvej og handler der hver uge....jeg har set disse mørke piger handle ind mange gange i løbet af årene.....ja, de holder til på den berømte adresse......har endnu ikke set nogen af de handlende mørke piger der lige var noget for mig....lidt for meget paryk til mig;)

De havde ikke paryk på i dag, men det vil jo altid være en smagssag. Jeg synes de så godt ud. Og slanke også. Så ingen “Big mama” der. 

Skrevet
NoobGPexplorer skrev, for 41 minutter siden:

Jeg er vild med mørke piger. Jeg vil gerne have en aftale med en af dem. Intet suspekt i det. 

- - så held og lykke til dig;) - og må du få et godt slaw fisse:wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.