Hop til indhold

Recommended Posts

Selv om Tiara egentlig ikke helt matchede min type, tog jeg chancen og bookede et besøg.

Der var flere ting, der talte imod. F.eks. at hun er lidt for høj efter min smag, og så bryder jeg mig ikke om hendes screening proces, hvor man skal udfylde en formular eller sende en mail. Men jeg gjorde det. Jeg sendte hende en mail, hvor jeg kort præsenterede mig selv, og hun svarede ganske kort tid efter. Aftalen kom i stand og jeg fandt frem til hendes lejlighed i Sydhavnen.

Jeg blev godt modtaget med blide kys og kram. Afleverede pengene og blev sendt i bad. 

Hun er ikke glad for at bruge tungen, når hun kysser, men det er kompenserer hun for når hun sutter, leger, slikker og på alle måder stimulerer kalorius.
Vi kørte 3-4 forskellige stillinger og tog os god tid og hun var bestemt ikke berøringsangst. Til sidste bad jeg om at komme i hendes mund (som jeg havde betalt ekstra for), og her viste hun for alvor hvad hun kunne. Det er uden sammenligning den bedste afslutning jeg har fået i meget lang tid. Alene det gør, at jeg overvejer at besøge hende igen.

Under den efterfølgende pillow-talk vågnede hun op, og det var som at tænde for et sprinkler-anlæg, som ikke kunne stoppes igen. 
Hun var meget åben og sød, men måske ikke den bedste til at lytte (men det kan også hænge sammen med at jeg er dårlig til at afbryde)

På en skala fra 11-32, hvor alt over 25 er et genbesøg værd, får hun en snæver 26'er. Men det er min egen subjektive vurdering, og jeg tror at mange vil give hende en højere karakter. 
Det der trækker ned (for mig) er, at hun er højere and mine præferencer og at hendes tunge var for genert under kys.
Og det der trækker op er uden sammenligning den måde hun klarede Mega. Uden den del havde det blot været en gennemsnitlig oplevelse, så min anbefaling er at tage CIM med i budgettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 12 minutter siden:

Nu jeg måske bare uvidende men hvad gjorde lige CIM fra Tiana ekstra godt.? Er det ikke bare at man kommer hende i munden eller har jeg misforstået noget:ph34r:.? Nu jeg bare nysgerrig.. 

Der er der jo dybest set, nej det er kæmpe forskel fra pige til pige. Bliver hun ved med at sutte til man er helt færdig, springer hun op og tømmer munden i en serviet better, kigger hun dig frækt i øjnene undervejs.Der

 

er ret mange variabler, og jeg kan ikke helt kvantificere det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skilgannon skrev, for 6 minutter siden:

Der er der jo dybest set, nej det er kæmpe forskel fra pige til pige. Bliver hun ved med at sutte til man er helt færdig, springer hun op og tømmer munden i en serviet better, kigger hun dig frækt i øjnene undervejs.Der

 

er ret mange variabler, og jeg kan ikke helt kvantificere det.

Ja der var nok nogle ting jeg tog som selvfølger lige der:lol:..

Disclaimer:

Ikke at jeg tilbyder det overhoved på jobbet:ph34r:.. Jeg tænkte mere i privaten:lol:.. Skulle lige tjekke om der var forbedringer der kunne udføres..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest … And Justice for All
JenniferRomantica skrev, for 32 minutter siden:

Nu jeg måske bare uvidende men hvad gjorde lige CIM fra Tiana ekstra godt.? Er det ikke bare at man kommer hende i munden eller har jeg misforstået noget:ph34r:.? Nu jeg bare nysgerrig.. 

Der er KÆMPE forskel på, hvordan det gøres…  Løber pigen ud til håndvasken med det samme, hoster og hakker og børster tænder for derefter at bæller en liter mundskyld - eller….  tager hun det i munden som var det en guddommelig elixir for de få udvalgte, mens hun med sin vedholdende øjenkontakt takker giveren for den guddommelige mundfuld. Vælger hun ikke at sluge de ædle dråber, så lader hun dem stille løbe ud ad mundvigen og videre ned på brysterne, som hun med langsomme bevægelser lader smørre ind, så ikke en dråbe går til spilde.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selve udløsningen i munden, handler måske for nogle ( måske de fleste mænd ), om en eller anden form for en total kærlighedserklæring fra giveren, når man vel og mærke er i et forhold.

Der er nok mange nuancer og følelser/fantasier osv. med i ligningen. Som det nævnes, så tænder mange mænd vel generelt på, at kvinden, ( i dette tilfælde), viser hun kan lide det - Sex er jo også kropsvæsker, og virker altså ikke skide frækt ( i hvert fald ikke på ut ), hvis min partner ikke nyder at modtage alt det jeg giver, ( cim ).

Har kun oplevet en enkelt cim, ved besøg hos en gp. Det var mega fantastisk, men måske også fordi hun bare gjorde det - 

Her fik jeg sgu lige en lille association til Joan Ørtings  " et blowjob er en gave " ( nu havde jeg jo betalt for samkvem med den skønne gp, men derfor måske en lille gave at modtage noget, som ikke lige var med i aftalen ).

Ellers er jeg ikke helt enig med JØ om synspunktet vedr. at et blowjob, i et forhold, skal ses på som en gave.

Tilbage på sporet, generelt er det vel bare fantastisk at blive sluttet og slugt til den sprøjter. Nydelsen for mig bliver ikke mindre, når giveren, i den grad nyder det.

Lidt dyneløfteri, fra hjemmefronten, hvor min partner på ingen måde tænder på at give cim. (Hun ved jeg elsker det ). Måske er det også for mit vedkommende, tanken om den ultimative hengivelse/liderlighed, som jeg som modtager - savner ...

Paradoksalt elsker hun at modtage oralsex, og jeg ved, at min passion, inderlighed, liderlighed og ikke mindst at det bare tænder mig så meget, at slikke fisse, at hun nu opnår adskillige sprøjteorgasmer - hun ved hvor meget det tænder mig, når jeg lige netop er lige der - fysisk, hvor hun kan sprøjte mig i ansigtet og i halsen.

Tænker ofte, at hvor ville oralsex givet at hende til ut, da være helt unik, hvis jeg modtog det, med samme hengivne liderlighed - men sådan er virkeligheden desværre ikke.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt I privatlivet elsker jeg selv at sutte til udløsning eller sidde på knæ og modtage fordi jeg virkelig ikke kan komme på noget frækkere end en mands orgasme.. Lyden, følelsen, synet alt ved det er simpelthen DET frækkeste.. Det tænder mig også voldsomt i jobbet dog selvom jeg ikke der gør noget uden beskyttelse.. 

Så jeg tog nok nogle ting forgivet og som måden man bare gjorde det på:lol:.. Derfor blev jeg nysgerrig på hvad der havde gjort det særlig godt helt uden at tænke på at nogle ting åbenbart ikke er en selvfølge.. Og så kan sådan en lidt mere udpenslet beskrivelse måske også hjælpe med at give den unge kvinde flere gæster:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...