Hop til indhold
Eventyrer

Mundkneppet i Aarhus

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/356047

 

Hej Allesammen..

Det er ved at være længe siden jeg har skrevet. Ikke fordi jeg ikke har knaldet, men tiden har ikke været til det.

Men i får lige denne her:

Sød, charmerende sydlandsk skønhed. Stor pige, men ikke fed på nogen måde.

starter altid med 30min når det er "frisk" fisse.

Hun er ikke god til engelsk, så fik aftalt det meste i tlf. derefter da jeg var der, for det endte med at jeg udvide til 1 time + det løse.

God lejlighed, med gratis parkering. Efter ankomst fik hun hjulpet mig af tøjet, smilende og hele tiden frækt smilende. Hun gik igang med at sutte imens jeg stod op.. for satan hun kan noget med den mund. Jeg endte med at mundkneppe hende, og kunne ikke holde tilbage.. nåede lige at aftale at hun fik ekstra for at sprøjte hende i munden. Hun virkede bare så glad for at have min pik i munden.. Jeg var stadig liderlig, så fik hende lagt ned, og gik ellers bare igang med at kærtegne hendes lår og ydre skamlæber. Hun duftede dejlig og ren, lå længe og drillede hende ved cirkle rundt om hende klit, og lege forsigtigt med hendes læber med tungespidsen. Kunne godt mærke hun blev mere liderlig, forsøgte også nogle gange at tage fat i mit hoved og presse ned, så tungen kunne komme ind.. Men nej.. fik lige lov til at gnide med finger i revnen.. så var hun klar.. og våd.. lå og slikkede hende som en sindssyg. Lå der så længe, at jeg næsten skulle have penge for det. Men det endte med at hun vred sig og eksplodere i en orgasme.

Hun smilte og sagde tak, men nu var det også hende tur til at lave noget.. jeg lagde mig på ryggen, og så gik hun igang. kysse mine lår, langsom glide ned imod min pik, selvfølgelig skulle hun sutte uden. hun legede med pikhoved med sin tunge, bad hende sutte langsomt, slikkede skaftet, slikkede og suttede mine nosser, derefter med flad tunge fra roden og op til hoved, og så sluge den.. og hun kan sutte. Men trække hende væk fra pikken.. for nu skulle der kneppes.

På gummiet og så satte hun sig på plads... langsomt gled hun ned over pikken og så hurtigst op og ned.. hun har de største patter, naturlige, og hun elsker at man sutter og slikker dem. Hun ridder dig så hårdt at du kan mærke hende fisseben. efter noget tid smed jeg hende på ryggen. vil have det fulder udsyn imens min pik trængte op i hende.. kneppe hende vildt indtil jeg kom op i hende.. 

 

Hun kan anbefales gutter! Jeg har ikke prøvet sutteturen ligeså godt siden kongebloweren.

*sproget mangler, men hva fanden.

*dejlig lejlighed, muligvis er der andre damer.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der står ikke noget om, at hun tilbyder spansk, og desværre jo heller ikke græsk, selvom hun er godt udstyret til begge formål.

Det lyder som en god oplevelse, men hvordan forhandlede hun om ekstra tid, imens hun havde en pik i munden? :huh:

FB_IMG_1669305858692.jpg.f1cafeb377e9987267461cbd14430cc9.jpg

Nevermind. Du påtalte jo de manglende sproglige færdigheder, som der så er en rimelig forklaring på. :lol: Q.

Redigeret af Quatermain

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spansk det gør hun.. For hun lavede den imellem patterne da hun suttede..  

 

Men jeg sku ikke lov til at skyde da inde i hendes mund... Der var vi lige gået fejl af hinanden.. Can i come? Fik jeg spurgt og hun nikkede samtidig med et mmhh.. Det forstod jeg som et ja.. Men det gjorde det sku ikke ringere af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Græsk ved jeg ikke om hun gør.. Det var ikke i mine tanker dem dag.. Men nu du siger det, er sku værd at tjekke op på.. En tur mere, og så se om man må presse den op i hendes nok stramme røvhul.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er lige startet i Haderslev i dag. Jeg har besøgt hende flere gange da hun var i Kolding og Fredericia, men den sidste laaange tid har hun været i Nordjylland. Skrev nemlig til hende i går at jeg også trængte til et godt Nytårs Knald, så spurgte om hun ikke snart kom til Fyn, men jeg må desværre vente lidt endnu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...