Sommerfyr 15 Skrevet 19. November, 2013 http://massage.side6.dk/olivia22 Havde nu kigget på eb nogle gange, på denne skønne pige, og var meget i tvivl om det overhovedet var hende på billederne.. Tænkte at jeg måtte springe ud i det, og tage en for holdet Tog kontakt, og fik en adresse sendt på sms, og skulle skrive når jeg kom frem, for at få etage at vide. Og blev overrasket over at hende der åbnede døren, rent faktisk var hende (havde forberedt mig på hjemmefra, at var det ikke hende ville jeg gå igen) Blev vist ind, og fik tilbudt bad, da badet var færdigt, lå hun klar på sengen.. alt det næste vil jeg spare jer for Men der er bestemt fare for at jeg kommer retur, hun havde god øjenkontakt, og var dejlig nærværende.. :thumps up: priser: 700 - 15 min 1000 - 30 min 1500 - 1 time Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 19. November, 2013 wow passede billederne! godt nok lækker, er det på Skibhusvej hun huserer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 19. November, 2013 Hårfarven er nok ikke helt ens men ellers passer de ja.. nej, det skulle man tro, men det er det ikke.. Hun holder til hvor Pamella21 sommetider også er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
afløbsrenseren 480 Skrevet 20. November, 2013 Hej. Ja hun er en rigtig dejlig kvinde og også god at snakke med hvis der er tid super dejlige øjne mm. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4111 Skrevet 20. November, 2013 Det var dog fantastiske billeder hun har. Nogen der ved, om hun er dansk Venligst Frenchlover1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sommerfyr 15 Skrevet 21. November, 2013 Det var dog fantastiske billeder hun har. Nogen der ved, om hun er dansk Venligst Frenchlover1 Hun er ikke dansk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Lange 656 Skrevet 22. November, 2013 Er der nogen der vil fortælle lidt nærmere om hvor hun holder til? Send evt.en PB. Det ser ud til at der er kommet en ny pige samme sted. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dronde 47 Skrevet 27. November, 2013 Hvad er der på hendes "menukort" har overvejet at tage et smut forbi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg