Hop til indhold
lovingboobs

Open new massage shop. In Nørre Aaby

Recommended Posts

Ret ny annonce https://annoncelight.dk/showad/357127. Umiddelbart kun 1 på stedet ifølge teksten, men billeder viser tilsyneladende 2 piger (Beer, 30 og Ryya, 25). Så hvem møder man? Og er stedet diskret? Jeg kommer slet ikke på de kanter i øjeblikket. 

I tekst står der blandt andet om Ryya, som er den pige, der bliver beskrevet: Min pussy er glat barberet og ren.

Billeder af Ryya viser dog en pige, man i heldigste fald kan kalde trimmet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er kun "Ryya" som arbejder der pt. -dog er det flere andre der rumstere i butikken. Hun er buttet og helt glat -fræk som bare pokker;-) Er i tvivl om det overhoved er hende på nogen af billederne på al. Stedet er midt på hovedgaden -men det er en lille flække -så synes det er rimelig diskret (uden det har noget som helst betydning for mig) Du får hvad du betaler for -godt og vel;-) Hun er bestemt et besøg værd;-)

Ps: Det er ny ejer, men det er på velkendt adresse -som jeg er kommet på i mange år.

Redigeret af Møffe
glemte noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...