Hop til indhold

Luderlotte Ejby

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Luderlotte i Ejby, havde bestilt et blowjob med slug og spurgt ind til om hun kunne deepthroat. Det mente hun godt at hun kunne og ja hun er ikke super hardcore til det, men prøver dog ihærdigt at tage min pik helt til roden. Hun gik så godt til stålet at hun pludselig udbryder: hov nu fik jeg mig selv til at komme i stedet for dig, dette lykkedes  dog nogle minutter senere og hun slugte ladningen og suttede videre indtil hun var sikker på at jeg var helt færdig. Må sige at hun leverer varen og gir den virkelig gas, så jeg kommer helt sikkert igen da jeg jo er nød til at afprøve om hun er blevet bedre til deepthroat, måske tilbyder hun med tiden ligefrem halsknep og det vil da bare være dejligt.

Kim

EJBY FYN: Sex? Blow? Massage? Oral eller Græsk? Kom blot til mig - Du fortryder det ej

i dag kl. 00:00
100% Dansk liderlig kvinde søger frække oplevelser i Ejby på Fyn. Jeg modtager KUN skandinaviske mænd/kvinder/par. Jeg er 43 år, 1.72 cm høj og jeg har blå/grønne øjne. Jeg er en fræk ...

• 1 month later...
Skrevet
Kim 0240 skrev, den 24.11.2022 at 03:14:

Så fik jeg besøgt Luderlotte i Ejby, havde bestilt et blowjob med slug og spurgt ind til om hun kunne deepthroat. Det mente hun godt at hun kunne og ja hun er ikke super hardcore til det, men prøver dog ihærdigt at tage min pik helt til roden. Hun gik så godt til stålet at hun pludselig udbryder: hov nu fik jeg mig selv til at komme i stedet for dig, dette lykkedes  dog nogle minutter senere og hun slugte ladningen og suttede videre indtil hun var sikker på at jeg var helt færdig. Må sige at hun leverer varen og gir den virkelig gas, så jeg kommer helt sikkert igen da jeg jo er nød til at afprøve om hun er blevet bedre til deepthroat, måske tilbyder hun med tiden ligefrem halsknep og det vil da bare være dejligt.

Kim

EJBY FYN: Sex? Blow? Massage? Oral eller Græsk? Kom blot til mig - Du fortryder det ej

100% Dansk liderlig kvinde søger frække oplevelser i Ejby på Fyn. Jeg modtager KUN skandinaviske mænd/kvinder/par. Jeg er 43 år, 1.72 cm høj og jeg har blå/grønne øjne. Jeg er en fræk ...

Hendes blow er top

Skrevet

Passer alderen?

Skrevet

Hver sin smag :wacko:

Skrevet
Olympus skrev, for 45 minutter siden:

Hver sin smag :wacko:

Ja heldigvis. :)

• 1 month later...
  • 3 weeks later...
Skrevet
Kim 0240 skrev, den 24.11.2022 at 03:14:

Kim

Mange tak for anmeldelsen frække <3

Jeg gør mit bedste og øver mig når jeg kan for jeg vil gerne kunne dt og throatfuck på sigt :razz:B)

Ser frem til at øve mig videre :wub:

• 3 weeks later...
Skrevet
LuderLotte skrev, den 19.3.2023 at 17:32:

Mange tak for anmeldelsen frække <3

Jeg gør mit bedste og øver mig når jeg kan for jeg vil gerne kunne dt og throatfuck på sigt :razz:B)

Ser frem til at øve mig videre :wub:

Lotte hvor længe er du i Ejby og er det kun der man kan træffe dig 

Steen

Skrevet

Øhhhhh... Lidt på sidebenene... Skal vi ikke aige +25 kg tooo much... 

• 5 weeks later...
Skrevet
Steen6000 skrev, den 8.4.2023 at 18:51:

Lotte hvor længe er du i Ejby og er det kun der man kan træffe dig 

Steen

Hej Steen.

Jeg leger kun i Ejby, hvor jeg bor.

Knus: Lotte

Skrevet
lovepussy skrev, den 9.4.2023 at 21:52:

Øhhhhh... Lidt på sidebenene... Skal vi ikke aige +25 kg tooo much... 

Mange tak for kommentaren.

Lavt stofskifte er en fantastisk sygdom.

God dag til dig

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.