Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt Luderlotte i Ejby, havde bestilt et blowjob med slug og spurgt ind til om hun kunne deepthroat. Det mente hun godt at hun kunne og ja hun er ikke super hardcore til det, men prøver dog ihærdigt at tage min pik helt til roden. Hun gik så godt til stålet at hun pludselig udbryder: hov nu fik jeg mig selv til at komme i stedet for dig, dette lykkedes  dog nogle minutter senere og hun slugte ladningen og suttede videre indtil hun var sikker på at jeg var helt færdig. Må sige at hun leverer varen og gir den virkelig gas, så jeg kommer helt sikkert igen da jeg jo er nød til at afprøve om hun er blevet bedre til deepthroat, måske tilbyder hun med tiden ligefrem halsknep og det vil da bare være dejligt.

Kim

EJBY FYN: Sex? Blow? Massage? Oral eller Græsk? Kom blot til mig - Du fortryder det ej

i dag kl. 00:00
100% Dansk liderlig kvinde søger frække oplevelser i Ejby på Fyn. Jeg modtager KUN skandinaviske mænd/kvinder/par. Jeg er 43 år, 1.72 cm høj og jeg har blå/grønne øjne. Jeg er en fræk ...
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 24.11.2022 at 03:14:

Så fik jeg besøgt Luderlotte i Ejby, havde bestilt et blowjob med slug og spurgt ind til om hun kunne deepthroat. Det mente hun godt at hun kunne og ja hun er ikke super hardcore til det, men prøver dog ihærdigt at tage min pik helt til roden. Hun gik så godt til stålet at hun pludselig udbryder: hov nu fik jeg mig selv til at komme i stedet for dig, dette lykkedes  dog nogle minutter senere og hun slugte ladningen og suttede videre indtil hun var sikker på at jeg var helt færdig. Må sige at hun leverer varen og gir den virkelig gas, så jeg kommer helt sikkert igen da jeg jo er nød til at afprøve om hun er blevet bedre til deepthroat, måske tilbyder hun med tiden ligefrem halsknep og det vil da bare være dejligt.

Kim

EJBY FYN: Sex? Blow? Massage? Oral eller Græsk? Kom blot til mig - Du fortryder det ej

i dag kl. 00:00
100% Dansk liderlig kvinde søger frække oplevelser i Ejby på Fyn. Jeg modtager KUN skandinaviske mænd/kvinder/par. Jeg er 43 år, 1.72 cm høj og jeg har blå/grønne øjne. Jeg er en fræk ...
 

Hendes blow er top

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim 0240 skrev, den 24.11.2022 at 03:14:

Så fik jeg besøgt Luderlotte i Ejby, havde bestilt et blowjob med slug og spurgt ind til om hun kunne deepthroat. Det mente hun godt at hun kunne og ja hun er ikke super hardcore til det, men prøver dog ihærdigt at tage min pik helt til roden. Hun gik så godt til stålet at hun pludselig udbryder: hov nu fik jeg mig selv til at komme i stedet for dig, dette lykkedes  dog nogle minutter senere og hun slugte ladningen og suttede videre indtil hun var sikker på at jeg var helt færdig. Må sige at hun leverer varen og gir den virkelig gas, så jeg kommer helt sikkert igen da jeg jo er nød til at afprøve om hun er blevet bedre til deepthroat, måske tilbyder hun med tiden ligefrem halsknep og det vil da bare være dejligt.

Kim

EJBY FYN: Sex? Blow? Massage? Oral eller Græsk? Kom blot til mig - Du fortryder det ej

i dag kl. 00:00
100% Dansk liderlig kvinde søger frække oplevelser i Ejby på Fyn. Jeg modtager KUN skandinaviske mænd/kvinder/par. Jeg er 43 år, 1.72 cm høj og jeg har blå/grønne øjne. Jeg er en fræk ...
 

Mange tak for anmeldelsen frække <3

Jeg gør mit bedste og øver mig når jeg kan for jeg vil gerne kunne dt og throatfuck på sigt :razz:B)

Ser frem til at øve mig videre :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
LuderLotte skrev, den 19.3.2023 at 17:32:

Mange tak for anmeldelsen frække <3

Jeg gør mit bedste og øver mig når jeg kan for jeg vil gerne kunne dt og throatfuck på sigt :razz:B)

Ser frem til at øve mig videre :wub:

Lotte hvor længe er du i Ejby og er det kun der man kan træffe dig 

Steen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...