Guest Hardrock_west Skrevet 23. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/357034 Kl. 20.00 bestilt jeg tid til kl. 23.00, fik accept og adresse. Kl. 22.15 fik jeg en besked om det først kunne blive kl. 23.30 da hun lige skulle have noget at spise. Kl. 23.15 fik jeg en besked om hun snart er klar. Kl. 23.20 fik jeg en besked om hun lige skulle i bad og der ville gå 20 min. Hørte aldrig har hende igen, men det var også lige meget. Jeg havde vendt bilen og var på vej hjem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 24. November, 2022 I tro det er løgn. Her til morgen var der kommet en besked. HUN VAR FALDET I SØVN. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Quatermain 183 Skrevet 24. November, 2022 Så er det ikke helt løgn, når hun anfører "afslapning" i overskriften. Prøv da igen. Q. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordicman9 0 Skrevet 24. November, 2022 Nogen som faktisk har besøgt hende som kan sige noget om det er worth it ? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 11 Skrevet 24. November, 2022 Ok tak for info hun skulle være dansk og holde til i en lejlighed i Aalborg C. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyren2016 11 Skrevet 24. November, 2022 Havde tænkt mig at besøge hende. Hun har store tasker h skål Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 24. November, 2022 Tyren2016 skrev, for 2 timer siden: Ok tak for info hun skulle være dansk og holde til i en lejlighed i Aalborg C. Ja hun er dansker. Men det sted hun benytter er ikke noget at råbe hurra for. Så er du advaret God fornøjelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 185 Skrevet 25. November, 2022 Tyren2016 skrev, for 12 timer siden: Ok tak for info hun skulle være dansk og holde til i en lejlighed i Aalborg C. Har besøgt hende. Er spansk og noget større end billederne. Der var ikke så meget b2b som forventet. Men en ok oplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 56 Skrevet 25. November, 2022 En skriver hun er dansk og en anden skriver at hun er spansk? Hvor holder hun Ca til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Hardrock_west Skrevet 25. November, 2022 (edited) Brian62 skrev, for 58 minutter siden: Hvor holder hun Ca til? I starten af Vejgård når du kommer fra motorvejen. Imellem Hadsundvej og Østre Alle. Det er en gammel nedslidt lejlighed på 1. sal i et gammelt hus. Redigeret 25. November, 2022 af Hardrock_west Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity27 0 Skrevet 25. November, 2022 Hvor gammel er hun og er billeder ægte ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity27 0 Skrevet 25. November, 2022 Er det hende på billeder og er hun dansk ? Og hvilken alder ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Curiosity27 0 Skrevet 25. November, 2022 (edited) Dengladenordjyde skrev, for 12 timer siden: Har besøgt hende. Er spansk og noget større end billederne. Der var ikke så meget b2b som forventet. Men en ok oplevelse. Er billeder ægte og er hun spansk ? Og hvor gammel ca ? Og er det pengene værd ? Redigeret 25. November, 2022 af Curiosity27 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dengladenordjyde 185 Skrevet 26. November, 2022 Curiosity27 skrev, for 13 timer siden: Er billeder ægte og er hun spansk ? Og hvor gammel ca ? Og er det pengene værd ? Ikke ægte billeder - noget større som skrevet tidligere. Stadig spansk. Alder ca 24 - 30 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2965 Skrevet 8. December, 2022 Hun har kun DÅRLIGE anmeldelser! https://annoncelight.dk/showad/357034 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg