Notchance 23 Skrevet 23. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/299100 Jeg har haft fornøjelsen af Inessa i Odense og glædede mig over at hun var kommet til Horsens! Men da jeg fandt ud af at hun denne gang holdte til på Bøghsgade, blev jeg skuffet. For det er da det værste sted. Så inden I skriver til hende og får forventningerne op, så husk at det er på en af Horsens værste adresser i dette øjemed. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 23. November, 2022 Notchance skrev, for 7 minutter siden: https://annoncelight.dk/showad/299100 Jeg har haft fornøjelsen af Inessa i Odense og glædede mig over at hun var kommet til Horsens! Men da jeg fandt ud af at hun denne gang holdte til på Bøghsgade, blev jeg skuffet. For det er da det værste sted. Så inden I skriver til hende og får forventningerne op, så husk at det er på en af Horsens værste adresser i dette øjemed. hvad er der galt med stedet da du jo er glad for pigen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notchance 23 Skrevet 23. November, 2022 knallert skrev, for 29 minutter siden: hvad er der galt med stedet da du jo er glad for pigen Man må næsten antage du ikke har været der. Forfærdeligt klamt indenfor, mega indiskret udenfor og ikke en anstændig GP’er værdig. Og slet ikke Inessa som burde huses i en luksuslejlighed med udsigt over vandet, mens man tager hende bagfra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3414 Skrevet 23. November, 2022 Notchance skrev, for 10 minutter siden: Man må næsten antage du ikke har været der. Forfærdeligt klamt indenfor, mega indiskret udenfor og ikke en anstændig GP’er værdig. Og slet ikke Inessa som burde huses i en luksuslejlighed med udsigt over vandet, mens man tager hende bagfra. du har ret har aldrig været der, men det har været pga, anmedelser af piger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 23. November, 2022 Hun ser da mega sød ud hvis de billeder er ægte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MisterNobody 32 Skrevet 23. November, 2022 Stedets kvalitet kan diskuteres, har haft både gode og dårlige oplevelser der, men syntes det er fint diskret - man står bag hækken mens man banker på Hvis pigen er som det lyder, skal det da bestemt overvejes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notchance 23 Skrevet 23. November, 2022 knallert skrev, for 2 timer siden: du har ret har aldrig været der, men det har været pga, anmedelser af piger Stedet ødelægger oplevelsen med Inessa. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notchance 23 Skrevet 23. November, 2022 Jacn1989 skrev, for 2 timer siden: Hun ser da mega sød ud hvis de billeder er ægte Billederne er ægte. Pigen er ægte. Ingen tvivl om det - har jo selv besøgt hende i Odense. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Notchance 23 Skrevet 23. November, 2022 MisterNobody skrev, for 30 minutter siden: Stedets kvalitet kan diskuteres, har haft både gode og dårlige oplevelser der, men syntes det er fint diskret - man står bag hækken mens man banker på Hvis pigen er som det lyder, skal det da bestemt overvejes Det er discount-piger der plejer at være på adressen. Piger som ikke kerer sig om lagenerne bliver skiftet eller ej. Ja, man står bag en hæk, men der er stadig masser af naboer dom får sig lidt underholdning til kaffen, da de kan se ind til hoveddøren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 23. November, 2022 Jeg er helt sikker på at Inessa nok skal sørge for Rene lagner og håndklæder hvis muligt. Hun går meget op i hygiejne, og har selv haft en del dejlige besøg hos hende. tror altså ikke stedet kan ødelægge en oplevelse med dejlige Inessa, uanset hvor dårligt stedet er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jacn1989 114 Skrevet 24. November, 2022 Notchance skrev, for 14 timer siden: Billederne er ægte. Pigen er ægte. Ingen tvivl om det - har jo selv besøgt hende i Odense. Har bare prøvet noget en gang og derfor Man bliver lidt skeptisk. Jeg glæder mig til at besøge hende når der er tid og penge til det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
onkelpoul 81 Skrevet 25. November, 2022 Inessa er en dejlig pige, og man kan regne med at et besøg er i orden. Afsindigt syn at tage hende bagfra. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr1time 1727 Skrevet 25. November, 2022 onkelpoul skrev, for 2 timer siden: Inessa er en dejlig pige, og man kan regne med at et besøg er i orden. Afsindigt syn at tage hende bagfra. Enig, den røv og talje er et så lækkert syn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Karsten1980 0 Skrevet 19. Januar, 2023 Undskyld, Jeg har været i Bøghsgade mange gange, jeg har ikke noget at klage over. Stedet et et ok sted, til sammenligning med andre steder. Der er dårlige steder, men det er ofte op til pigerne. Jeg har været et andet sted i Århus og i Horsens tæt på banegården det var en dårlig erfaring. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KurtH 0 Skrevet 20. Januar, 2023 Karsten det var også min opfattelse, jeg har været der to gange. Da jeg var på Bøghsgade første gang for ca. to måneder var der meget rent og pænt. Pige så ok godt, hun var sød og god til at varme mig op og gave mig først et super blowjob bagefter havde hun god tid og kaffe. Jeg kan ikke klage. Sidst jeg var der for en uge siden var der hun så godt ud, det var frækt, en pisk svinger, kan anbefales, jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg