Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/299100

Jeg har haft fornøjelsen af Inessa i Odense og glædede mig over at hun var kommet til Horsens!

Men da jeg fandt ud af at hun denne gang holdte til på Bøghsgade, blev jeg skuffet. For det er da det værste sted. 

Så inden I skriver til hende og får forventningerne op, så husk at det er på en af Horsens værste adresser i dette øjemed.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Notchance skrev, for 7 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/299100

Jeg har haft fornøjelsen af Inessa i Odense og glædede mig over at hun var kommet til Horsens!

Men da jeg fandt ud af at hun denne gang holdte til på Bøghsgade, blev jeg skuffet. For det er da det værste sted. 

Så inden I skriver til hende og får forventningerne op, så husk at det er på en af Horsens værste adresser i dette øjemed.

hvad er der galt med stedet da du jo er glad for pigen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
knallert skrev, for 29 minutter siden:

hvad er der galt med stedet da du jo er glad for pigen 

Man må næsten antage du ikke har været der. Forfærdeligt klamt indenfor, mega indiskret udenfor og ikke en anstændig GP’er værdig. 
Og slet ikke Inessa som burde huses i en luksuslejlighed med udsigt over vandet, mens man tager hende bagfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Notchance skrev, for 10 minutter siden:

Man må næsten antage du ikke har været der. Forfærdeligt klamt indenfor, mega indiskret udenfor og ikke en anstændig GP’er værdig. 
Og slet ikke Inessa som burde huses i en luksuslejlighed med udsigt over vandet, mens man tager hende bagfra.

du har ret har aldrig været der, men det har været pga, anmedelser af piger

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stedets kvalitet kan diskuteres, har haft både gode og dårlige oplevelser der, men syntes det er fint diskret - man står bag hækken mens man banker på :smile:

Hvis pigen er som det lyder, skal det da bestemt overvejes :smile:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jacn1989 skrev, for 2 timer siden:

Hun ser da mega sød ud hvis de billeder er ægte

Billederne er ægte. Pigen er ægte. Ingen tvivl om det - har jo selv besøgt hende i Odense.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MisterNobody skrev, for 30 minutter siden:

Stedets kvalitet kan diskuteres, har haft både gode og dårlige oplevelser der, men syntes det er fint diskret - man står bag hækken mens man banker på :smile:

Hvis pigen er som det lyder, skal det da bestemt overvejes :smile:

Det er discount-piger der plejer at være på adressen. Piger som ikke kerer sig om lagenerne bliver skiftet eller ej. 

Ja, man står bag en hæk, men der er stadig masser af naboer dom får sig lidt underholdning til kaffen, da de kan se ind til hoveddøren.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er helt sikker på at Inessa nok skal sørge for Rene lagner og håndklæder hvis muligt. Hun går meget op i hygiejne, og har selv haft en del dejlige besøg hos hende.

tror altså ikke stedet kan ødelægge en oplevelse med dejlige Inessa, uanset hvor dårligt stedet er

Del dette indlæg

Link til indlæg
Notchance skrev, for 14 timer siden:

Billederne er ægte. Pigen er ægte. Ingen tvivl om det - har jo selv besøgt hende i Odense.

Har bare prøvet noget en gang og derfor Man bliver lidt skeptisk. Jeg glæder mig til at besøge hende når der er tid og penge til det

Del dette indlæg

Link til indlæg
onkelpoul skrev, for 2 timer siden:

Inessa er en dejlig pige, og man kan regne med at et besøg er i orden. Afsindigt syn at tage hende bagfra.

Enig, den røv og talje er et så lækkert syn

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld, Jeg har været i Bøghsgade mange gange, jeg har ikke noget at klage over. Stedet et et ok sted, til sammenligning med andre steder. Der er dårlige steder, men det er ofte op til pigerne. Jeg har været et andet sted i Århus og i Horsens tæt på banegården det var en dårlig erfaring.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Karsten det var også min opfattelse, jeg har været der to gange. Da jeg var på Bøghsgade første gang for ca. to måneder var der meget rent og pænt. Pige så ok godt, hun var sød og god til at varme mig op og gave mig først et super blowjob bagefter havde hun god tid og kaffe. Jeg kan ikke klage.

Sidst jeg var der for en uge siden var der hun så godt ud, det var frækt, en pisk svinger, kan anbefales, jeg kan desværre ikke huske hvad hun hedder. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...