Hop til indhold

Et skønt øjeblik i livet

Featured Replies

Skrevet

Som de fleste mænd tiltrækkes jeg pr. ur-instinkt af smukke piger, der er villige, våde og frække.

Men det, der virkelig fører blod til både fyren, sjælen og hjernen, det er, hvis pigen også har noget extra at byde på. Kan føre en samtale. Har humor og varme.  Siger mig imod med et smil og et synspunkt, der er bedre end mit. Jeg elsker det. Nyder modstanden og gnisten der fører os fremad livet. Chili i maden. Sprut i citronsorbet'en. Måske bliver det også et venskab. Måske ikke. Men i alt fald er det et skønt og berigende øjeblik i livet for os begge.

Jeg ser fast en håndfuld piger med disse særlige evner og skal besøge en ny i morgen, som jeg ved har stort potentiale (ud  fra fores omfattende  korrespondance inden mødet). Tænk at de er her. Jeg er glad.

Skrevet

Dejligt at læse dine beretninger, Sr.Couco.

...og så er det der lige mangler links til pigerne eller finder du dem på barer og privatfester eller indrykker en annonce i diverse medier ?

Eller kunne det jo også være ønsketænkning eller en berusende fantasi ?

Jeg vil ikke anfægte dine evner til at "støve piger op", men et eller andet sted må du jo kigge og syntes feks. ikke appen Tinder har piger som bare falder pladask for en...også efter flere møder.

Og "smukke piger" det er jo altid øjnene der ser. Er det et symmetrisk ansigt? Nogle foretrækker brunetter andre blondiner? 

Danske piger ER smukke ja, men det tager ofte også tid før de åbner sig op for en..

Når det er sagt så er der steder i verden hvor danske piger får konkurrence..feks  Tjekkiet, Polen.

På film ser det ud til at piger fra Rom, Budapest og  Prag ofte er frække og, som du skriver, villige, men "ligefrem en håndfuld"..Så kunne du godt røbe lidt af din hemmelighed udover selvtillid..for ( de smukke) piger lægger sig ikke fladt ned med mindre der følger lange samtaler, tillid, og drømme med..

Gentagende møder og samtaler før pigerne er klar til blot at sove sammen er ikke unormalt..for som pigerne siger: "Vi skal først kende hinanden før vi skal være intime", så hvis du ofte kan finde en ny model, må du kunne nogle tricks udover at have tøjstilen i orden.

Så hvem er "de" og hvor "findes de" ?

Uanfægtet aldersgruppe kan man jo lære af det modsatte køn. Dem på 25 år og dem på 55 år.

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Dejligt at læse dine beretninger, Sr.Couco.

...og så er det der lige mangler links til pigerne eller finder du dem på barer og privatfester ?

Eller kunne det jo også være ønsketænkning eller en berusende fantasi ?

Jeg vil ikke anfægte dine evner til at "støve piger op", men et eller andet sted må du jo kigge og syntes feks. ikke appen Tinder har piger som bare falder pladask for en...også efter flere møder.

Og "smukke piger" det er jo altid øjnene der ser. Er det et symmetrisk ansigt? Nogle foretrækker brunetter andre blondiner? 

Danske piger ER smukke ja.

Når det er sagt så er der steder i verden hvor danske piger får konkurrence..feks  Tjekkiet, Polen.

På film ser det ud til at piger fra Rom, Budapest og  Prag ofte er frække og, som du skriver, villige, men "ligefrem en håndfuld"..Så kunne du godt røbe lidt af din hemmelighed udover selvtillid..for ( de smukke) piger lægger sig ikke fladt ned med mindre der følger lange samtaler, tillid, og drømme med..

Så hvem er "de" og hvor "findes de"

Fint og finurligt indlæg. God humor.

Ja, de findes de piger.  Og inden længe skriver jeg en tråd herinde, hvor jeg fortæller om mine GPfavoritter. Det er selvfølgelig min personlige smag. Så kan du jo besøge nogle af dem og finde ud af, om du er enig.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 41 minutter siden:

Fint og finurligt indlæg. God humor.

Ja, de findes de piger.  Og inden længe skriver jeg en tråd herinde, hvor jeg fortæller om mine GPfavoritter. Det er selvfølgelig min personlige smag. Så kan du jo besøge nogle af dem og finde ud af, om du er enig.

He he. 

Ja, Syntes godt nok der er blevet færre danske piger som "spiller spillet"...Særligt de unge, hvilket også bevirker at Romantica, Cluberotica, Cassiopeiastars, Sexysecret, A-Gruppen, lukket i Storkøbenhavn over de sidste 6-7 år..og Sexyclub kører på pumperne..hvor man ikke ved hvornår ens ynglingspige har vagt og telefnpigen ved ikke hvornår den pågældende pige kommer igen ..

Tænk. Hvis hvert sted for 10-15 år siden ,havde 20-25 piger ansat (+/-), så er det lige 120-125 unge danske, svenske, norske piger under fra 21-35 år, der ikke er at finde i Storkøbenhavn mere (og Regeringen gør jo intet for at hjælpe branchen..hvor lysthusene bliver færre og færre. )

Nogle gik måske ud og stod i butik som studiejob, men ved ikke om det gav samme følelse i underlivet, at sælge tøj eller fødevarer..?

Hvis det ikke kan mærkes på lysthusene i Kbh. så ved jeg ikke..

Bevares. Jeg tænder mest på en ung pigekrop ( 18- 40 år +/- ) med feminint ansigt og små bryster..og selvom det er krisetider. Ja det vil jeg kalde det med inflation, og madpriser osv. så har de unge feminine studinepiger slet ikke behov for at sende sækkefulde af ansøgninger til de få danske lysthuse for at få et studiejob. Der var det bedre i 2006-2018, selvom krisen nu næsten rammer de fleste danskere ( og vel os unge studinepiger?)  hårdere med høje fødevarepriser, dyrere perfume og skønhedsprodukter lejlighedspriser  og strømafgifter. Med mindre selvfølgelig deres søde forældre hjælper dem med penge til Cafebesøg osv..

Der er slet ikke samme "flow" over nystartede piger som for år tilbage og nu, er Danmark et eller andet sted  vel stadig i en krisetid, men åbenbart ikke for ma studinepiger.

Så hvis man er ung single pige og ikke rigtig føler sig til rette i en swingerklub, så er det svært at blive tilfredstillet hvis man har et stort behov..

Ting tager selvfølgelig tid. Det gør det også at charmere piger, så måske fører det til noget. Måske ikke.

Ofte ved "de smukke" (feminint harmonisk ansigt og feminin krop) godt hvad "de er værd" og hvis de ikke har en fast fyr/en de måske vil kalde "deres ven", skal der meget til at charmere sig ind og vil man helt ind til det inderste af pigen, så koster det måske mere en man er klar til at ofte.

Redigeret af ppd

Skrevet
  • Author
ppd skrev, for 5 minutter siden:

He he. 

Ja, Syntes godt nok der er blevet færre danske piger som "spiller spillet"...Særligt de unge, hvilket også bevirker at Romantica, Cluberotica, Cassiopeiastars, Sexysecret, er lukket i Storkøbenhavn over de sidste 6-7 år.

Så hvis man er ung single pige og ikke rigtig føler sig til rette i en swingerklub, så er det svært at blive tilfredstillet hvis man har et stort behov..

Ting tager selvfølgelig tid. Det gør det også at charmere piger, så måske fører det til noget. Måske ikke.

Ofte ved "de smukke" (feminint harmonisk ansigt og feminin krop) godt hvad "de er værd" og hvis de ikke har en fast fyr/en de måske vil kalde "deres ven", skal der meget til at charmere sig ind og vil man helt ind til det inderste af pigen, så koster det måske mere en man er klar til at ofte.

...der skal meget til at charmere sig ind...

Ja, den kamp ude på nettet, på natklubberne, bodegaen, til festen eller i shoppingarkaden, den gider jeg ikke. Herregud, jeg er lidt over 60.  Har ikke en chance.

Men erfarne, søde GPs falder nu og da for min måde at være på.... og det, at jeg stadig kan. Det bør tilføjes, at jeg er et positivt, glad og åbent menneske. Ikke en brokker. Samler ikke på alle de tragedier, som der også har været i mit liv. Vi må videre..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.