Damernes Ven 9 Skrevet 21. November, 2022 Nogen som har erfaringer her? Warunee Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bubsi 104 Skrevet 23. November, 2022 (edited) Har tidligere fået massage af Warunee, det ligger et par år tilbage. Det nye koncept RaskRask kender jeg ikke, - men det er da fint at man kan bestille en massør til at komme hjem i privaten. Redigeret 23. November, 2022 af Bubsi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 895 Skrevet 23. November, 2022 Ud fra anmeldelser er hun sikkert rigtig dygtig til massage. Dog tror jeg ikke du skal forvente mere..... Altså noget af det frække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Damernes Ven 9 Skrevet 24. November, 2022 Okay jeg er godt nok overrasket over at ingen kan genkende bordel mutter Warunee. Hun har haft bordel i blandt andet Skive, Viborg og Hobro. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tronheim 221 Skrevet 25. November, 2022 Du har da ret i, hun har haft klinikker rundt omkring . Men det forhindre hende vel ikke i at starte op, med nyt koncept, som måske ikke lige er bordel virksomhed. Grunden til at ingen svare , kan jo være , at mange her !!bare er høflige ,og ikke begynder at skrive en masse om hendes fortid . Hvis du er i tvivl , om hvad du kan få , så bestil en tid , og hun vil formodentlig banke på , og du er fri for at bevæge dig ud i kulden . God dag 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg