Frank Laursen 2 Skrevet 21. November, 2022 (edited) Er der nogen der har haft erfaringer med hende. Synes hun virker spændende SugarDaters Redigeret 21. November, 2022 af Frank Laursen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Advokat1 93 Skrevet 21. November, 2022 Er tidligere omtalt her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 21. November, 2022 Frank Laursen skrev, for 2 timer siden: Er der nogen der har haft erfaringer med hende. Synes hun virker spændende SugarDaters Jeg har været der et par gange, og hun er en rigtig pleaser - lidt buttet, men fræk. Hun skal varmes op med lidt slik, men så kan man også få lov til det hele. Det er god sex og hun tager fint imod. Hun skriver at hun ikke sluger og ikke vil anal - men når hun først er varmet op er der både slug hvor hun vise klatten inden hun sluger og anal hvor hun tydeligvis nyder det med små klynk og støn. Så jeg kan anbefale et besøg - og så er hun i øvrigt meget rimelig med sugar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 849 Skrevet 22. November, 2022 longdong skrev, for 3 timer siden: Jeg har været der et par gange, og hun er en rigtig pleaser - lidt buttet, men fræk. Hun skal varmes op med lidt slik, men så kan man også få lov til det hele. Det er god sex og hun tager fint imod. Hun skriver at hun ikke sluger og ikke vil anal - men når hun først er varmet op er der både slug hvor hun vise klatten inden hun sluger og anal hvor hun tydeligvis nyder det med små klynk og støn. Så jeg kan anbefale et besøg - og så er hun i øvrigt meget rimelig med sugar Vil give Longdong ret. Rigtigt dejlig fræk pige med buttet krop syntes hun så ret dejlig ud. Kikkede ikke på tiden imens vi hygge os over alle grænser. Slug og anal i top uden problemer. Sugar okey og masser af berøring fra hendes side. Følte hun var ret liderlig da jeg kom på besøg og blev budt ind med kys og fingerfletteri. Hun sagde hurigt at hun ikke have fået pik over 14 dags tid og var mega trængende. Varmt anbefales herfra.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frank Laursen 2 Skrevet 22. November, 2022 tak for input og henvisning til tidligere anmeldelse. Jeg springer over :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg