Hop til indhold

Recommended Posts

Frank Laursen skrev, for 2 timer siden:

Er der nogen der har haft erfaringer med hende. Synes hun virker spændende

 

SugarDaters

Jeg har været der et par gange, og hun er en rigtig pleaser - lidt buttet, men fræk.

Hun skal varmes op med lidt slik, men så kan man også få lov til det hele. Det er god sex og hun tager fint imod. 

Hun skriver at hun ikke sluger og ikke vil anal - men når hun først er varmet op er der både slug hvor hun vise klatten inden hun sluger og anal hvor hun tydeligvis nyder det med små klynk og støn.

Så jeg kan anbefale et besøg - og så er hun i øvrigt meget rimelig med sugar

Del dette indlæg


Link til indlæg
longdong skrev, for 3 timer siden:

Jeg har været der et par gange, og hun er en rigtig pleaser - lidt buttet, men fræk.

Hun skal varmes op med lidt slik, men så kan man også få lov til det hele. Det er god sex og hun tager fint imod. 

Hun skriver at hun ikke sluger og ikke vil anal - men når hun først er varmet op er der både slug hvor hun vise klatten inden hun sluger og anal hvor hun tydeligvis nyder det med små klynk og støn.

Så jeg kan anbefale et besøg - og så er hun i øvrigt meget rimelig med sugar

Vil give Longdong ret. Rigtigt dejlig fræk pige med buttet krop syntes hun så ret dejlig ud. Kikkede ikke på tiden imens vi hygge os over alle grænser. Slug og anal i top uden problemer. Sugar okey og masser af berøring fra hendes side. Følte hun var ret liderlig da jeg kom på besøg og blev budt ind med kys og fingerfletteri. Hun sagde hurigt at hun ikke have fået pik over 14 dags tid og var mega trængende.

Varmt anbefales herfra..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...