Hop til indhold

Pige mødt på Heidis beerbar i kbh. nogle der kender hende?

Featured Replies

Skrevet

Det er lidt et skud i tågen. Men mødte.i fredags en dansk 26 årig tøs med KÆMPE kasser. Hun sagde ikke direkte hun var GP. Men hun sagde hun solgte det der var nødvendigt. Og hun var PÅ. Hun var taget i byen alene kun for at finde en fyr. Vi endte på hotel men efter en times tid ringet hendes "kæreste".

Hun fik noget tøj på mens hun snakket med ham. Og suttet mig lidt videre mens de talte. Han vidste åbenbart godt hvad hun lavede men var vidst ikke helt cool med det. Men der var ingen problemer. Hun bad hverken om penge eller noget inden hun hoppet ned i en taxa.

Men er du gal hun var fræk. :P

Hun var vel ca 165 høj omkring 75 kg. 26 år masser af tattoringer (xxxxxxxxxxxxxxxxx) pink hår og som sagt voldsomt store kasser.

Nogle som har været så heldige at støde på hende og hvor man måske kan finde hende?

Vh Mureren

Redigeret af Bi-manden
sporbarhed

Skrevet

Tror bare du skal være glad for at få en kano oplevelse efter en by tur. Tror ikke nogen vil udlevere hende her hvis de kendte hende.

Skrevet

Mit direkte bud vil nok være at besøg stedet over flere gange. Det virker til hun hænger ud der måske og din chance for at genoprette kontakten til hende.

Hun lyder som et hot pige at knuller med.

Skrevet
Kim Madsen skrev, for 6 minutter siden:

Mit direkte bud vil nok være at besøg stedet over flere gange. Det virker til hun hænger ud der måske og din chance for at genoprette kontakten til hende.

Hun lyder som et hot pige at knuller med.

Tror desværre ikke hun hænger ud det samme sted hver gang. Men det er klart en mulighed jeg er nød til at afprøve. :)

Skrevet
TheBiscuit skrev, for 21 minutter siden:

Tror bare du skal være glad for at få en kano oplevelse efter en by tur. Tror ikke nogen vil udlevere hende her hvis de kendte hende.

En kano oplevelse? Skal lige siges at hun selv var ret stiv.

Skrevet

Fik du dusket hende uden gummi. Hvis i nu var mega stive begge 2...hvad gik det ud på med kæresten?  Suttede hun dig imens hun talte med kæresten.  Fuck hvor frækt.

Ville gerne have været en flue på væggen.

Håber du finder hende igen...som andre skriver..total kano oplevelse..

Skrevet
Bi-manden skrev, for 11 timer siden:

Hun var vel ca 165 høj omkring 75 kg. 26 år masser af tattoringer (xxxxxxxxxxxxxxxxx) pink hår og som sagt voldsomt store kasser.

Jeg har skjult det der stod i parantes, da det gjorde hende let identificerbar, for dem der kender hende, @Bi-manden!

Skrevet

Er det hende her?

https://nympho.dk/n10041/3353/absolutely-sensual-and-sexy-sophisticated-and-elegant/

Skrevet
Gammel rotte skrev, den 22.11.2022 at 12:19:

Kunne det godt være. Og hvis det er, så er det endnu et markedsføringsmæssigt pletskud! :-)

Helt enig, det kunne godt tyde på det ;-) 

Skrevet
PoulPik skrev, for 16 minutter siden:

Virker nu ikke som en pige, det knalder dig gratis på et hotel

Og heller ikke en pige på 75 kg.....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.