Hop til indhold

På jagt: Tur til Vanløse og tjekkiske Mila Sweet

Featured Replies

Skrevet

Ja, altså. Havde længe kigget på Mila Sweet, og anmeldelserne har gået i syvhundrede forskellige retninger, så nu tænkte jeg, at der måtte en løve på banen og se på sagen. Så jeg blev nødt til at afbryde min middagslur på savannen, og afsted kom jeg. Pigen holder til i Vanløse sammen med hendes veninde Sofia Sweet baby, (pigerne holder til i en hel standard fin lejlighed - ikke noget der, men der var meget sikkerhed omkring det). Vi kan for øvrigt lige så godt breake den, da de andre skribenter har været inde på det, at det nok er fra et andet østeuropæisk land end lige Tjekkiet, at hun er fra (men, hvad fanden…).

Mila Sweet.

Okay. Jeg havde bestilt en time med CIM og blow uden (1.600 kr. for en time, de øvrige priser oplyses ved forespørgsel hos pigen). Er mere fan af, når priserne fremgår på forhånd, men altså. Pigen modtager mig i en sort kimono og lyserødt lingeri. Hun er fin, ser godt ud, ikke så høj (vel 150-160 cm stykker), grønlige øjne og med hjulpne sili-bryster (de er ikke for store, sad pænt på pigen, men var ikke de blødeste, jeg har prøvet, så det var ikke helt til perfektion). 19 år skriver hun. Passer sikkert udmærket - læg måske et år eller to til. En enkelt tatovering eller to gemte der sig også på pigen, men fin var hun altså.

Nå, men nu til selve oplevelsen. Vi startede med lidt kysseri, dernæst blow og ned på hende. Så knaldede vi. Diverse positioner. Fin i doggy, og hun ridder sgu godt. Kyssene var lidt blandede so to speak, var det tunge, var det ikke? Det svingede lidt mellem GFE og ikke. Men hun leverede, hvad hun skulle i sengen, så ikke noget der. Derefter lidt pudesnak og massage. Og det er måske også en meget godt indikation på oplevelsen.

For jeg fik, hvad jeg kom for. Og pigen var lækker, så på den måde var jeg glad. Men altså. Jeg tror måske jeg savnede lidt mere høflighed eller modenhed. Det kan være alderen, der spiller ind eller måske noget andet, men den sad ikke helt som den skulle. Alarmen blev sat ved starten af mødet, og alting blev kørt meget professionelt og kontant på den måde. Det holder sgu ikke helt i min bog. Der manglede sgu lidt pli. Måske det der med, at respekten går begge veje.

Jeg ved ikke om os klienter er blevet for glade bare for at se et par nøgne bryster. For der blev ikke arbejdet meget at imponere. Så det kan man jo overveje. Men jeg blev tilbudt en drink, så det var jo lækkert.

Og pigen ryger. E-cigaretter! (spurgte om hun i det mindste så ikke bare ville køre the real deal - det er sgu federe).

Men ja, pigen er lækker. Og jeg fik, hvad jeg kom efter. Så ja, I kan roligt besøge hende. Hun er vist forholdvis fast her i Danmark, så der burde være rig lejlighed for de interesserede til at aflægge et besøg.

“What doesn’t kill you makes you stronger”.

Kelly Clarkson (og ja ja, citatet er i virkeligheden tyvstjålet fra Nietzsche).

Hmm…

/TheLion.

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author
Gentleman52 skrev, for 26 minutter siden:

Hej . Er lokation tæt ved metrostation ?

Suk. Du er jo en erfaren bruger, så du ved godt, at jeg pga. Eroguides regler om adresse ikke kan svare på, hvor i Vanløse? Sådan et spørgsmål om at respektere pigerne. Men al held og lykke med dit besøg :)

Redigeret af TheLion

Skrevet
  • Author

*Og god indikation, skulle der selvfølgelig stå.

Skrevet
TheLion skrev, for 2 timer siden:

Suk. Du er jo en erfaren bruger, så du ved godt, at jeg pga. Eroguides regler om adresse ikke kan svare på, hvor i Vanløse? Sådan et spørgsmål om at respektere pigerne. Men al held og lykke med dit besøg :)

Suk. Om det er nær een metrostation udløser jo ikke en adr. Andre har også skrevet: Tæt på xxxx station, det har ingen fået ondt af.

Skrevet
El Caliente skrev, for 1 time siden:

Suk. Om det er nær een metrostation udløser jo ikke en adr. Andre har også skrevet: Tæt på xxxx station, det har ingen fået ondt af.

Langt fra. 

Skrevet
  • Author
El Caliente skrev, for 11 timer siden:

BUC2610 skrev, for 9 timer siden:

Langt fra. 

Smag og behag. Jo, altid et spørgsmål om fortolkningen ;)

*Og et ekstra for mangler der også i anmeldelsen, “der blev ikke arbejdet meget for at imponere.” Korrekturen må jo sejle i dag.

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.