Hop til indhold

Allegra - sød og sensuel

Featured Replies

Skrevet

Er glad for italienske piger. Jeg taler deres sprog og har levet en del af mit liv i deres land.

Det giver mig selvfølgelig en kæmpefordel, fordi vi ser så ens på mange vigtige ting, som mad, levemåde og erotik, og vi sender på samme frekvens. Allegra er et klassisk eksempel på den skønne italienske kvinde. Sød, smilende, varm og kærlig. I en grad så jeg har været lige ved at droppe anmeldelse. Nå, men i hendes hyggelige og diskrete lejlighed på Frederiksberg fik jeg forleden en times massage og smuk, kærlig sex. Jeg skriver ikke mere, jeg egoist, og sætter heller ikke noget link (kan forresten heller ikke).

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 3 minutter siden:

Si - e grazie. Hun er sød, vero?

Hun ser meget dejlig ud ja :) 

Skrevet
  • Author
dhnmdst skrev, den 21.11.2022 at 14:17:

Hun ser meget dejlig ud ja :) 

Men jeg glemte at skrive, at Allegra, for at fastholde sit kvalitetsniveau, kun ser max fem gæster om dagen. Så det kan være svært at booke en gang imellem.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.