Hop til indhold
Guest Sisse

det der fodmassage

Recommended Posts

Gæst

Jeg fik jo en super god hjælp sidste gang jeg spurgte så prøver lige igen. Har fået nye lange lakstøvler og de har været lidt hårde ved fødderne. Og ja afslutning er jeg ligeglad med.... altså ved mindre pigen virkelig er køn :lol:

jeg kan se mange steder tilbyder fodmassage... Er det noget I kan anbefale...

Og hvor i Østjylland kan i anbefale det..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg fik jo en super god hjælp sidste gang jeg spurgte så prøver lige igen. Har fået nye lange lakstøvler og de har været lidt hårde ved fødderne. Og ja afslutning er jeg ligeglad med.... altså ved mindre pigen virkelig er køn :lol:

jeg kan se mange steder tilbyder fodmassage... Er det noget I kan anbefale...

Og hvor i Østjylland kan i anbefale det..

Tip til tå. Skejby centeret. Århus N

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja det er sgu dejligt :!:

Ikke specielt Terapeutisk ligesom det andet heller ikke er :)

Horsens, Vejle og Århus er gode steder at lede. prøv evt Organdonors kort. Hvis du absolut kun vil have massage, så kan jeg anbefale Mora i Vejle, hun er rimelig god? Mange af de andre steder, har vekslede piger, så man aner ikke hvem man kommer til :?

Ellers har hun 30 min massage og 30 min sex til 1500kr hun er ikke hel ung længere, nok 35-40 men flot af sin alder og meget sød

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fik jo en super god hjælp sidste gang jeg spurgte så prøver lige igen. Har fået nye lange lakstøvler og de har været lidt hårde ved fødderne. Og ja afslutning er jeg ligeglad med.... altså ved mindre pigen virkelig er køn :lol:

jeg kan se mange steder tilbyder fodmassage... Er det noget I kan anbefale...

Og hvor i Østjylland kan i anbefale det..

Hej Sisse, Du har ikke overvejet at sætte et uimodståeligt tilbud med russisk massage på menuen :D

Jeg nyder nogle gange en web-cam girl og her kan jeg se at pigerne ofte bliver spurgt om de ikke vil vise fødderne - det må åbenbart være noget - sjovt nok - især amerikanske mænd, der tænder vildt på det - ved så ikke hvad de kalder det i Rusland?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tilbyder gerne at nusse dine fødder sisse hihi ;)... Der er utrolig mange mænd der tænder på dame fødder, så hvorfor spørger du ikke en af dem og så får en god omgang massage evt mod de må sprøjte på dem til sidst??? Jeg har en dygtig slave der gerne nusser/ masser mine også resten af kroppen når jeg siger han skal, så du må have lige så god en aftale i hus :). Knus Line

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg tilbyder gerne at nusse dine fødder sisse hihi ;)...
Så vil jeg glæde mig til at se Sisses anmeldelse :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilbyder gerne at nusse dine fødder sisse hihi ;)... Der er utrolig mange mænd der tænder på dame fødder, så hvorfor spørger du ikke en af dem og så får en god omgang massage evt mod de må sprøjte på dem til sidst??? Jeg har en dygtig slave der gerne nusser/ masser mine også resten af kroppen når jeg siger han skal, så du må have lige så god en aftale i hus :). Knus Line

Kan Sisse ikke låne din slave ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har Sisse og undertegnede længe forsøgt at finde tid til lidt tøse-komsammen, så måske jeg skulle slæbe mine fusser i retning mod Randers ? kunne i hvert fald godt bruge lidt fodterapi :) har en fornemmelse af , at Lines slave ville være i ret høj kurs hos nogen af EGs brugere haha :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu har Sisse og undertegnede længe forsøgt at finde tid til lidt tøse-komsammen, så måske jeg skulle slæbe mine fusser i retning mod Randers ? kunne i hvert fald godt bruge lidt fodterapi :) har en fornemmelse af , at Lines slave ville være i ret høj kurs hos nogen af EGs brugere haha :)

Ja, især hvis de kommer til fods :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu har Sisse og undertegnede længe forsøgt at finde tid til lidt tøse-komsammen, så måske jeg skulle slæbe mine fusser i retning mod Randers ? kunne i hvert fald godt bruge lidt fodterapi :) har en fornemmelse af , at Lines slave ville være i ret høj kurs hos nogen af EGs brugere haha :)

Han får travlt den lydige slave, så han bliver glad :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg syntes det lyder som en god plan. Line skaffer slaven også kommer rikke og jeg til en omgang royale treatment. Også sender vi slaven hjem også tager pigerne på tøsetur..

men ja rikke. Det må dælme snart kunne lykkeds. Har handlet ind til dit visit og det hele. Menuen er den samme som sidst :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg syntes det lyder som en god plan. Line skaffer slaven også kommer rikke og jeg til en omgang royale treatment. Også sender vi slaven hjem også tager pigerne på tøsetur..
Nej, det gør I ikke. I tagen nemlig sporenstrengs hjem og skriver en anmeldelse :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det gør I ikke. I tagen nemlig sporenstrengs hjem og skriver en anmeldelse :lol::lol:

Og gerne med lidt billede-dokumentation (ok med sløret ansigter) ;):P:P :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...