Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg ringede i tirsdags på Anna som jeg faldte over inde på voksenlisten.

Først taler jeg med en Tlf. Pige som var utrolig hjælpsom med at booke hende Anna.

Da hun ankommer møder jeg en meget imødekommende og smilende pige.

Efter en lidt nervøs indledning, sidder vi og snakker stille og roligt over et glas vin.

Anna er utrolig forstående og nem at fører en samtale med, og som tiden skrider frem, viser jeg vej ind til mit soveværelse, "where the magic happens" :-))). Og magien startede virkelig da tøjet blev smidt- hun forstår virkelig at bruge sin tunge.

Alt i alt kan jeg kun anbefale Anna, alle mine forventninger blev indløst i en uforglemmelig aften, der desværre sluttede al for hurtigt! En erotisk sød og varm pige som kan sit kram.

Thomas

Del dette indlæg

Link til indlæg

I aftes havde jeg besøg af Anna, og det var en helt igennem fantastisk oplevelse! Lige fra at jeg ringede til telefonpigen, der hjalp mig med reservationen, til at Anna selv trådte ind ad døren hos mig.

Jeg blev utrolig begejstret da hun ankom, og jeg bød den smilende og utrolig kønne pige indenfor til et køligt glas, for at lette stemningen.

Efter ca. 10-12 minutters behagelig samtale, gik vi over til mere erotiske udfoldelser, som bestemt ikke skuffede!

Blide og nænsomme berøringer ramte hele min krop, mens jeg lå og nød alt i fulde drag! det var en fantastisk oplevelse, og jeg følte mig virkelig i centrum.

Det var en utrolig aften, men det eneste jeg fortryder var at jeg kun havde reserveret én time!

Jeg skal helt sikkert have besøg af Anna igen, meget snart! Hun lever fuldt ud op til alle tanker og forventninger.

Sød dejlig charmerende pige :-)!

http://www.voksenlisten.dk/anna29

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...