Hop til indhold

New hot Coco 25 in Herning City

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/339487

Det er et velkendt sted i Herning, som jævnligt frekventeres af selvstændige piger.

Jeg blev modtaget af en virkelig flot, slank kvinde med et sæt virkelig pæne silikone bryster. De var hverken kolde eller hårde, men bløde og lækre som øko versionen plejer at være.

Hun lider bestemt ikke af berøringsangst og giver udtryk for at berøringer er tilladt overalt.

Bestilte 45 minutter og fik så hatten passede.

Hun benytter sig dog af det velkendte fingergreb om lille mand under sex. Dette ødelagde det en smule og det var derfor ikke muligt at "give den gas".

I doggy blev der skubbet bagud for at undgå de helt dybe træk. Med hende øverst var spidsen knap nok inde og hun gjorde en dyd ud af at undgå de helt dybe stød.

Konklusion:

Virkelig lækker pige med "formerne" de steder jeg ønsker, myndeslank og flotte bryster. Fingergrebet trækker dog ned, men hun må have været øm og jamrede et par gange "too big dick". Den har jeg så ikke hørt før.

Facts:

Hun er IKKE fra Schweiz. Hun er over 30 år og ikke "all natural".

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.