Hop til indhold
Klaphatte

New hot Coco 25 in Herning City

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/339487

Det er et velkendt sted i Herning, som jævnligt frekventeres af selvstændige piger.

Jeg blev modtaget af en virkelig flot, slank kvinde med et sæt virkelig pæne silikone bryster. De var hverken kolde eller hårde, men bløde og lækre som øko versionen plejer at være.

Hun lider bestemt ikke af berøringsangst og giver udtryk for at berøringer er tilladt overalt.

Bestilte 45 minutter og fik så hatten passede.

Hun benytter sig dog af det velkendte fingergreb om lille mand under sex. Dette ødelagde det en smule og det var derfor ikke muligt at "give den gas".

I doggy blev der skubbet bagud for at undgå de helt dybe træk. Med hende øverst var spidsen knap nok inde og hun gjorde en dyd ud af at undgå de helt dybe stød.

Konklusion:

Virkelig lækker pige med "formerne" de steder jeg ønsker, myndeslank og flotte bryster. Fingergrebet trækker dog ned, men hun må have været øm og jamrede et par gange "too big dick". Den har jeg så ikke hørt før.

Facts:

Hun er IKKE fra Schweiz. Hun er over 30 år og ikke "all natural".

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...