Hop til indhold

Ella New in your city Aulum 7490

Featured Replies

Skrevet

Link: https://annoncelight.dk/showad/356487

Er der nogen som vil bidrage med deres erfaringer hos Ella?

Er sf interesseret i om billeder er troværdige, er stedet ordentligt, og om servicen og ydelserne er gode?

Redigeret af traveren

Skrevet
  • Author

Stadig ingen som har været hos hende???

Har nu selv prøvet at kontakte dem et par gange med nogle dages mellemrum uden svar og medmindre nogen har andet at sige vil jeg tro at det ikke er noget ved at prøve. En mangelfuld annonce og når der ikke svares så er der flere ting jeg tror kunne være i vejen.

• 3 weeks later...
Skrevet

Jeg har lige skrevet med hende i ca. 30min og fået aftalt en tid til på Lørdag. Så nu seer vi hvordan det går. Fik hende til at sende mig en selfie og det ligner hende på billederne. 

Skrevet

Spændt på at høre om besøget, hvis hun stadig har brystpiercinger skal jeg forbi.

Skrevet
Bosse1910 skrev, for 18 timer siden:

Spændt på at høre om besøget, hvis hun stadig har brystpiercinger skal jeg forbi.

Så skal du være hurtig, hun skrev at hun tager afsted på Søndag 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author
Ungfyr69 skrev, den 13.12.2022 at 21:43:

Jeg har lige skrevet med hende i ca. 30min og fået aftalt en tid til på Lørdag. Så nu seer vi hvordan det går. Fik hende til at sende mig en selfie og det ligner hende på billederne. 

Ungfyr69. Vil du fortælle om dit besøg og om ydelser og priser? tak.

Skrevet
traveren skrev, for 1 minut siden:

Ungfyr69. Vil du fortælle om dit besøg og om ydelser og priser? tak.

Jeg var desværre så uheldig at jeg ikke kom der ud pga. jeg ikke har bil lige pt.. Men da jeg skrev med hende, skrev hun at det ville blive 1000 for 30min 

• 1 month later...
Skrevet

Er der nogen der har besøgt hende og som vil dele oplevelsen?

• 1 year later...
Skrevet

Ved godt det er en gammel tråd, men Ella er tilbage i Herning og jeg er nysgerrig på, om nogen mon har haft en oplevelse med hende og i så fald, hvordan den var.

• 7 months later...
Skrevet

Hej. Ja hun er i Herning nu. Billederne passer fint, hun ser ud fint og er rent, men der er ingen GFE.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.