Hop til indhold
Eventyreren

Ladygitte

Recommended Posts

Hej

Jeg har besøgt hende for år tilbage, og var ikke vildt begejstret.

Hun gjorde meget ud af, at lytter til en før legen (så gik tiden jo) Og så gjorde hun nøjagtig som det passede hende under legen.

Så jeg springer hende over.

Pite

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har besøgt hende for år tilbage, og var ikke vildt begejstret.

Hun gjorde meget ud af, at lytter til en før legen (så gik tiden jo) Og så gjorde hun nøjagtig som det passede hende under legen.

Så jeg springer hende over.

Pite

Synd!

Hun ser ellers dejlig ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synd!

Hun ser ellers dejlig ud!

Gjorde - billederne er ikke up to date :evil: - sidst jeg besøgte hende, kunne hun næsten ikke komme til for maven og ansigtet var overpudret - se min anmeldelse her: viewtopic.php?f=24&t=282&p=37413&hilit=lady+gitte#p37413 . Hun har ellers en god tilgang til erhvervet, men er nok blevet lidt for gammel i gårde, men søger du det lidt mere avancerede - så er hun en af de rigtige at gå til - men hun har sine meninger og påstår f.eks hun aldrig har været på et værtshus :lol:

Men trænger du til lidt åndenød :D - så hør hendes bånd med de blide former på tlf. 6076 3416 og de hårde former kan du høre mere om på 8129 2523 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest tak for indspark..! Hm - jeg gik nemlig lige præcis i "fælden" og lyttede til båndet (blide former) - og klar var jeg :lol::lol: ! Godt jeg fik skrevet her først.

Og det var nemlig g-punkts-udløsningen jeg gik efter. men overvejer måske et andet alternativ nu. Nogen tips der?

(PS har været ved Nina (thaimassage) i Århus) - men det var ikke en success (al for hårdt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først og fremmest tak for indspark..! Hm - jeg gik nemlig lige præcis i "fælden" og lyttede til båndet (blide former) - og klar var jeg :lol::lol: ! Godt jeg fik skrevet her først.

Og det var nemlig g-punkts-udløsningen jeg gik efter. men overvejer måske et andet alternativ nu. Nogen tips der?

(PS har været ved Nina (thaimassage) i Århus) - men det var ikke en success (al for hårdt)

Liderlige Line i Randers eller Vejle - hun kan sit kram og se indbydende smuk ud samtidigt og du får virkelig en oplevelse for kr. 1000,- :Dhttp://www.pigekollektivet.com/ BÅNDSVARER: 86407106 - hendes bånd kan nu også tage pusten fra en :D TIDSBESTILLING: 27306651

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Ladygitte har vist nok overskredet sidste salgsdato med et par år :)

Billederne på hendes profil er fra dengang ruder Konge var Knægt :shock:

Ligner en sag for forbrugerombudsmanden :?:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt "Quinden" nogle gange for år tilbage. Har haft mange gode oplevelser hos hende, indtil en dag jeg måtte aflyse aftale med kort varsel - hun blev splitter ragende tosset og kaldte mig alverdens :o

Nu kan hun bare glemme det :!: - der er jo masser af andre milfer ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...