Hop til indhold

Dansk pige i Viborg

Featured Replies

Skrevet

Åh ja, hende husker jeg kun alt godt.

Jeg var hos hende for en syv - otte år siden. Hun er blevet yngre siden da, og brysterne er vokset mærkbart, hvis billederne ellers er retvisende. Højde og drøjde stemmer vel nogenlunde, men hun er vokset lidt op og ned gennem årene.

En god kunde i hendes optik har ressourcerne til faste og hyppige besøg og udnytter dem. Hun står ikke tilbage for at minde dig om det med SMS og MMS, hvis hun synes, det går for langsomt. Hun er en lille primadonna, der slet ikke matcher de forventninger, hun har til sine kunder.

Er din lille ven lidt slap i koderne den dag, du besøger hende, har hun et lager af små, blå piller, som hun mener kan afhjælper problemet. Desværre kender hun hverken virkning eller bivirkning og var ikke klar over, at det er ulovligt at dele receptpligtig medicin, som tillige er ulovlig importeret.

Det var så den anmeldelse, jeg skulle have skrevet for år tilbage. Dengang granskede jeg min hjerne for at finde ud af hvad, jeg dog havde gjort forkert. Svaret på det spørgsmål er, at jeg ikke ville lade hende diktere, hvor ofte vi skulle ses. 

Redigeret af oros
Slåfejl

Skrevet

Tak. Det er en god anmeldelse der ikke lader nogen i tvivl om kvaliteten af det tilbudte fra pigen....................   

Skrevet

Hun er OK sød. Men lugtede af cigaretter da jeg for 4-5 år siden besøgte hende. 
Men ja hun bombarderede også mig med SMSer og MMSer og jeg bad hende stoppe et par gange før det skete.
Skrev til hende for nyligt. Da havde hun broderen på besøg, men ville mødes i skoven bagved Bilka hvor der vist er et forladt hus??? Det gad jeg ikke

Skrevet

Er det hende der ikke vil ha’ slikket fisse ? Synes jeg kan huske fra min dialog med hende at hun ikke gider 69’er…

Skrevet

Hun er svært at lave aftaler med. til sidst gav jeg op 

Redigeret af Jacn1989

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.