Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

så tog jeg turen til Vejle og det var hele køreturen fra Aarhus værd :)

super sød, nærværende smilende og sexy pige -

hun ligner en af de smukke piger, man møder parfume afdelingen i Siam Paragon eller måske mere en af de unge universitets piger, omkring Siam Square i skole uniform.

fotos er 112% nye og ægte (hvilket er sjældent i den her branche ;) )

hun har min varmeste anbefaling og jeg gentager gerne turen en anden gang bare for at nyde hendes selskab !

:) 

https://annoncelight.dk/showad/348365

Skrevet

Okay, det var da dejligt. Kan du sige noget om priser og ydelser, for annonceringen er godt nok noget fåmeldt  

Skrevet

Jeg har også besøgt Jazz. 
Mit besøg var sidst på dagen, og tiden blev skubbet grundet travlhed.

Dejlig velkomst og bad sammen, skønt.

Massage delen var dog ikke noget specielt, mere lidt kærlig nussen - hvilket også var rart, men massage var det ikke.

Sexdelen fåes bedre mange andre steder, jeg fik lidt indtrykket af at det til dels skyldes hun havde haft mange kunde den dag, og det var ubehageligt for hende. Hun sagde dog alt var ok. (Det kan heller ikke være rart hvis undertegnede har været nr. 5-6+ den aften.)

Jeg synes ikke billederne yder hende retfærdighed, da hun for mig var pænere end billeder siger. - Jeg er dog i tvivl om billede 2 og 3 overhovedet er hende.

Jeg kommer nok ikke igen.

Skrevet

Så var det tid igen. og som så mange gange før, tog jeg til Havnegade i Vejle og blev mødt af Jazz, Hun er virkelig en køn og sød pige omkring de 25 år. Det ER hende på billedet. og hun ser virkelig så sød ud. Vi aftalte hurtigt en time med det hele og jeg blev lukket ind i det ene rum. Hun kom ind da jeg havde lagt mig til rette og gik i gang med en massage som var bedre end jeg forventede, omend ikke den bedste. Det var jo heller ikke derfor jeg var der. Det varede dog ikke mere end 15-20 minutter, før hun gik i gang med at virkelig pirre mig. Hun fik tændt godt op i mig, så da jeg blev vendt om var jeg klar. Hun sagde dejlige lyde mens hun gled et kondom på mig, og smilede til mig og sagde, BIIIG , hvilket altid gør mig lidt glad. Hun gik direkte i gang og satte sig op på mig og jeg gled ind i hendes meget våde og meget stramme fisse. Det tog nogle bevægelser for hende at gå i bund i hende og hun så virkelig ud til at nyde det. Den næste halve times tid gik med virkelig lækker og indlevet sex, jeg følte mig virkelig godt behandlet og at hun nød hvad hun gjorde. Det kan klart anbefales.

Da jeg var færdig gik jeg ud i det store rum hvor en anden pige, Pim, sad og smilte sødt til mig. Hende bliver jeg nødt til at besøge næste gang. også selvom jeg MEGET gerne vil tilbage til Jazz

Jeg kan ikke rigtig sige noget negativt, jeg havde en dejlig oplevelse med en køn og sød pige som også var virkelig lækker.

• 1 month later...
Skrevet

Jeg besøgte Jazz i Vejle for en måneds tid siden. Trods indledende bøvl grundet dobbeltbooking var det et yderst dejligt og mindeværdigt besøg - Jazz er en virkelig sød og lækker pige.

Vi lagde ud med et bad sammen, hvilket jeg synes er frækt og lækkert. Tilbage på briksen bad jeg om et blowjob først, da jeg godt kan lide at dele seancen op i to omgange. Den disciplin mestrer hun til UG med kryds og slange. Da jeg var ved at være i mål, var hun overrasket over, at jeg godt ville to gange. Min fejl at jeg ikke lige fik klappet det af først.
Efter en lille slapper på briksen gik hun i gang med at massere. Ikke som sådan en stor massageoplevelse, men det er jo altid lækkert at blive rørt lidt ved af en dejlig pige. Jeg er en sucker for en god B2B, og det var bare dejligt da at have hende gnidende rundt på sig. Jeg var hurtigt klar til runde 2.
Det har hun tydeligvis også prøvet før, og vi kom lidt rundt i forskellige øvelser til stor gensidig fornøjelse. Alt i alt en varm anbefaling herfra.

Det ser ud til, at hun slår sine folder i Aarhus nu: https://annoncelight.dk/showad/359012 
Er der nogen der kender stedet, Aarhus Centrum Thaimassage, og kan sige lidt om det?

Redigeret af Chunkylover53

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.