Hop til indhold

Tantramassage

Featured Replies

Skrevet

Jeg har set på denne annonce flere gange, og undrer mig hver gang. https://annoncelight.dk/showad/321098
Har nogen her besøgt denne kvinde? Hun ser jo super dejlig ud bagfra, og kigger man lidt efter, kan man se en fræk buttplug skinne så flot mellem ballerne. 
Hendes profil hedder tantraogsex. I profilen står der INGEN SEX.  
Jeg tænker bare, hvorfor et billede som dette, et navn som dette, og så tager hun 1.700 kr. for en times tantra med en svensker. 
Det kan da ikke passe at man har kunder på de betingelser??? -eller? 

(Generelt ligner det, at en del slår sig op på den type massage, og tager kassen for det, og som regel med en fandens masse betingelser om at man ikke må røre eller pille. Tænker bare at de gerne vil bede om en masse penge, men ikke giver så meget retur). 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 10 minutter siden:

Det kan da ikke passe at man har kunder på de betingelser??? -eller? 

Jo mænd , ( incl mig selv) vi er lette at lokke. Har selv luret denne annonce mange gange, hun er måske tilfreds med 1 gæst om dagen eller hver anden dag, og det skal hun da nok få. Må nok erkende havde jeg selv chancen, for at tilbyde massage for penge skulle den også få alt hvad den kunne trække (kr mæssigt):)

Skrevet
  • Author
sweetstone skrev, for 33 minutter siden:

Jo mænd , ( incl mig selv) vi er lette at lokke.

Ja meget enig. 
Men det undrer mig at der ikke er nogen der har anmeldt hende, for hun har haft profilen i lang tid. 
Min konklusion var egentlig, at ingen gider betale 1.700 kr. for den ydelse. Måske tager jeg fejl. 

Skrevet
Dinner_at_the_y skrev, for 1 minut siden:

Ja meget enig. 
Men det undrer mig at der ikke er nogen der har anmeldt hende, for hun har haft profilen i lang tid. 
Min konklusion var egentlig, at ingen gider betale 1.700 kr. for den ydelse. Måske tager jeg fejl. 

Hun bliver vel næppe ved med at annoncere , og holde samme priser uden det gir respons.

På  Eroguide er kun en brøkdel af købesex/massage gæster.:)

Skrevet

Jeg har faktisk kigget på hende, og fundet frem til hende. Hun er tantramassør (en rigtig en) men fra en tilgang, som er lidt for klinisk til mig.

Jeg tænder ikke på håndarbejde med handsker på ;-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.