Hop til indhold

Recommended Posts

Endnu engang er jeg på vej hjem efter et fantastisk besøg hos verdens dejligste @VictoriaDavinci. Igen-igen havde jeg en eminent oplevelse med tonsvis af nærvær, lækre og ophidsende våde kys, slik og deeejlig sex. Hun tager altid så godt imod mig og får mig til at føle mig afslappet, og så er hun ganske enkelt så vanvittig fræk, smuk og giver den maks gas, når vi kaster os over hinanden. Nu har jeg samlet set besøgt hende 5-6 gange og hvad der er så unikt ved hende er, at jeg føler hun har LYST til MIG. Jeg vælger at tro, at det er ægte men uanset hvad, giver hun mig selvtillid og følelsen af at være god nok; både i sengen og som person. Så direkte til dig, Victoria: du er noget af det skønneste, jeg har mødt, og jeg håber, at jeg får muligheden for at besøge dig endnu engang. TAK for dig og får endnu en oplevelse i verdensklasse! https://70210026.dk/victoria-d

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig.
Victoria er skøn.
Jeg skrev nogle kommentarer i en tidligere tråd, men jeg synes godt det tåler en kort gentagelse ... ;)
Jeg ville ønske jeg havde været lidt yngre, så libido og potens var i bedre form ... :wub:
Hun er en rigtig varm pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Amagerdreng83 skrev, den 19.11.2022 at 11:41:

Endnu engang er jeg på vej hjem efter et fantastisk besøg hos verdens dejligste @VictoriaDavinci. Igen-igen havde jeg en eminent oplevelse med tonsvis af nærvær, lækre og ophidsende våde kys, slik og deeejlig sex. Hun tager altid så godt imod mig og får mig til at føle mig afslappet, og så er hun ganske enkelt så vanvittig fræk, smuk og giver den maks gas, når vi kaster os over hinanden. Nu har jeg samlet set besøgt hende 5-6 gange og hvad der er så unikt ved hende er, at jeg føler hun har LYST til MIG. Jeg vælger at tro, at det er ægte men uanset hvad, giver hun mig selvtillid og følelsen af at være god nok; både i sengen og som person. Så direkte til dig, Victoria: du er noget af det skønneste, jeg har mødt, og jeg håber, at jeg får muligheden for at besøge dig endnu engang. TAK for dig og får endnu en oplevelse i verdensklasse! https://70210026.dk/victoria-d

Mange tak for din søde anmeldelse :wub:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
VictoriaDavinci skrev, for 11 minutter siden:

Mange tak for din søde anmeldelse :wub:<3

Velfortjent og kær anmeldelse. Jeg husker dig stadig, VdV. Den der sødme og frækhed i kombination. Jeg spiser stadig meget italiensk, men er begyndt at bolle meget mere dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...