Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/343552

Jeg besøgte Linda i denne uge på hendes sidste dag i Vejle, hun er dd. aktiv i Randers, og senere Ålborg.

Fik lavet en aftale over whats app, hvor der var noget skriveri frem og tilbage, hvilket hun ikke har noget imod. Hun svarer fint og interesseret på spørgsmål og spørger ind til ens ønsker.

Linda modtog mig i døren iført lingeri og en corsage som kæmpede med at holde hendes fortrin inde, så er man til en kvinde med store fortrin er hun et godt valg.

Jeg havde bestilt 1 time med b2b og bj hvilket jeg fik til fulde. Hun er meget indlevende og berøringsvenlig, og virker oprigtigt til at nyde det hun laver. Fik ikke sex denne gang, men det må blive næste besøg, hvis jeg fanger hende i nærheden af vejle igen.

Om billederne er af hende kan være svært at afgøre, da hun havde håret sat op under mit besøg, og der ikke er billeder af hendes ansigt, men hun er helt klar samme type og billederne giver et meget godt indtryk af mit besøg.

Hendes evne til at få en til at slappe af og føle sig godt tilpas i hendes selskab er for mig ikke set bedre hos andre GP, og er man til en kvinde med former, er Linda et super valg.

mvh

Gentleman7100

 

Redigeret af Bryan Mills
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sexes

Enig. Havde sex med hende, hun smækker først sine kæmpe patter i mit ansigt, som jeg sutter, slikker og gramser på, og så ridder hun mig, så doggy, og til sidst mig på top, hun er god i alle stillinger. Store naturlige patter, hun er ikke så høj, vilket jeg godt kan li ca165

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...