sejer 339 Skrevet 19. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/355751 Er der nogen der har besøgt denne lille lækre strik og vil fortælle...... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 904 Skrevet 19. November, 2022 Nej, men lignende annoncer dukker op med jævne mellemrum. For et år siden reagerede jeg på en med en anden profil, men samme indhold - især det med at ALT kan lade sig gøre uden kondom. Da jeg kom til adressen i en boligblok, var det så et andet husnummer jeg skulle gå hen til og fik der en sms om at en mand ville komme ned og hente pengene - for at sikre sig at hun ikke blev snydt, var forklaringen. Lige dér vendte jeg om med det samme! Jeg kan jo tage fejl med denne annonce... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheJack 250 Skrevet 19. November, 2022 Hedonis skrev, 1 time siden: Nej, men lignende annoncer dukker op med jævne mellemrum. For et år siden reagerede jeg på en med en anden profil, men samme indhold - især det med at ALT kan lade sig gøre uden kondom. Da jeg kom til adressen i en boligblok, var det så et andet husnummer jeg skulle gå hen til og fik der en sms om at en mand ville komme ned og hente pengene - for at sikre sig at hun ikke blev snydt, var forklaringen. Lige dér vendte jeg om med det samme! Jeg kan jo tage fejl med denne annonce... Minder om det samme jeg oplevede med en lignende annonce. Skulle møde op i en boligblok i Gellerup - aflevere pengene til en dude i kælderen og så op og møde hende på 2.sal …. Kørte igen. Har sms’ et til Matty og “hun” ville have selfie inden et møde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TrippleB 45 Skrevet 19. November, 2022 (edited) TheJack skrev, 1 time siden: Minder om det samme jeg oplevede med en lignende annonce. Skulle møde op i en boligblok i Gellerup - aflevere pengene til en dude i kælderen og så op og møde hende på 2.sal …. Kørte igen. Har sms’ et til Matty og “hun” ville have selfie inden et møde. Samme her. Stillede et spørgsmål på sms, og fik 2 timer senere besked på at sende en selfie og et tidspunkt. Uden at svare på spørgsmålet. Det bliver et nej tak herfra, det virker for suspekt. Redigeret 19. November, 2022 af TrippleB Stavevanskeligheder 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 339 Skrevet 20. November, 2022 TAk. Her viser det sig hvor vigtig Eroguide er. Svindlere får det meget sværere når disse historier fortælles. Iøvrigt er hendes billede hvor hun sidder på en bænk med bar mave ikke på Yandex og Tineye. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg