Hop til indhold
Guest daddyo

elena kbh

Recommended Posts

Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, for 10 timer siden:

Navnet Elena, ikke verificert billede og østeropæisk udseende får en klokke til at ringe hos mig. Men hun svarer på pænt dansk

Hun er dansk, men hed ikke Elena sidst , 
Hvad kan du aftale med hende ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

tror hun hed lea baby sidst, og der er en underlig tråd , hvor alle skændes og ingen siger noget konkret, eller lyver om hende herinde, sådan læser jeg den ihvertfald

Redigeret af daddyo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
MikkelRæv64 skrev, den 18.11.2022 at 23:09:

Navnet Elena, ikke verificert billede og østeropæisk udseende får en klokke til at ringe hos mig. Men hun svarer på pænt dansk

fik du lavet en aftale
Jeg var der i går, d v s hun var her, og det var det samme. sødt sensuelt slug og sex med gummi, da jeg ikke havde frisk attest, 2500

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo

nå nu er hun sur over anmeldelsen herinde og vil ikke ses og mener hun kan få mere
Nogle som har mødt hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er en Elena_ et eller andet. 
meget direkte i sit sprog og i første besked: hvor meget sukker for et kort møde.

kort møde: 1500,-. Svarede jeg og så blev jeg ellers svinet til i 5-6 beskeder. Fair nok hun synes prisen er for lav, men så plejer alle andre bare at sige nej tak. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MikkelRæv64 skrev, for 23 minutter siden:

Hun sagde ja til 3000 kr for sex hos hende, men det måtte kun være en stille putter. Da jeg sagde jeg nok stødte igennem blev jeg straks blokeret. Meget kort for hovedet.

Hvis det er den samme, så fik jeg meldingen, at for 1500,- kunne jeg slikke hende i 10 minutter og intet andet. Ellers kunne jeg gå tilbage til luderne, hvis jeg ikke ville betale.

Ingen gik, iflg. hende, med til 1500,-. 

Så fulgte der beskeder med svinere, hvorefter hun blokerede mig.

Hun kan da bare svare nej, du må ikke støde igennem. Hvis hun ikke er til det eller ikke tændt, så forstår jeg godt den del, men så forstår jeg ikke hun mødes, udover for pengene. Og så bliver jeg i tvivl om hvor hun adskiller sig fra de ludere, som hun så nedladende kalder dem. 
I mine øjne, er hun ikke værd at mødes med. Hun lyder lidt my way or the High way.

Redigeret af HGW

Del dette indlæg


Link til indlæg
HGW skrev, for 2 timer siden:

Hvis det er den samme, så fik jeg meldingen, at for 1500,- kunne jeg slikke hende i 10 minutter og intet andet. Ellers kunne jeg gå tilbage til luderne, hvis jeg ikke ville betale.

Ingen gik, iflg. hende, med til 1500,-. 

Så fulgte der beskeder med svinere, hvorefter hun blokerede mig.

Hun kan da bare svare nej, du må ikke støde igennem. Hvis hun ikke er til det eller ikke tændt, så forstår jeg godt den del, men så forstår jeg ikke hun mødes, udover for pengene. Og så bliver jeg i tvivl om hvor hun adskiller sig fra de ludere, som hun så nedladende kalder dem. 
I mine øjne, er hun ikke værd at mødes med. Hun lyder lidt my way or the High way.

Mange af piger på sugardaters er desværre ikke særligt velfungerende. Tror man skal finde årsagen der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...