Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Forleden besøgte jeg Pernille Hot, og det var en ganske behagelig oplevelse. Annonceteksten i annoncelight.dk var ret spændende og anderledes end de fleste andre tekster. Den leder tankerne hen på rigtig god sex hvor man giver og tager. Og det var også den oplevelse jeg fik. Pernille var sød og empatisk og nem at snakke med. Der er mange der annoncerer kærestesex eller GFE, men det her var efter min mening den rigtige vare med ægte nærvær og nerve. Pernille Hot er absolut et besøg værd.

Skrevet

Et link og en overskrift der var mere specifik ville hjælpe en del

Skrevet
PoulPik skrev, for 21 minutter siden:

Et link og en overskrift der var mere specifik ville hjælpe en del

Det kommer nok i indlæg nr 2 :D :D 

• 4 weeks later...
Skrevet
  • Author
Canelo Saul Alvarez skrev, for 6 timer siden:

Er der nogle som har været hos Pernille for tiden?

Har en aftale med hende i aften.

Skrevet
  • Author
Canelo Saul Alvarez skrev, den 14.12.2022 at 05:11:

Jeg besøgte hende i onsdags. Det var atter en god oplevelse. Lækker fræk og ikke mindst nærværende sex. Hun er derudover sød og nem at snakke med.

• 3 weeks later...
Skrevet
Canelo Saul Alvarez skrev, den 14.12.2022 at 05:11:

Ja jeg har besøgte Pernille i går. Hun var min første betalte sex. Jeg tænder kun til gfe og vil også kysse, kæle, røre og det var så behagelig med hende. Hun nyder alt mine berøringer og sex var så godt med hende. Hun nyde rigtig til blive udfyldt fra min stor pik. Hun er en rigtig så smukke frække og sanselige frodige moden kvinde. Hun kan godt lide til kneppe uden gummi. Det er uden ekstra koster

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.