Hop til indhold

Glædespiger i december

Glædespiger i december 81 medlemmer har stemt

1. 1. hvordan er dit forbrug af GP i december?

• Jeg går til GP som jeg plejer, det gør ingen forskel at det er december
      75%
      61
    • Jeg går specielt til GP i december, får at forkæle mig selv og få et godt juleknald
      11%
      9
    • Jeg går kun til GP i december, hvis der er penge til det efter julegaverne er købt
      2%
      2
    • Jeg går ikke til GP i december, jeg har for travlt
      2%
      2
    • Jeg går ikke til GP i december, jeg har ikke råd
      4%
      4
    • Jeg bruger slet ikke GP, jeg er kun på sitet for hyggens skyld
      3%
      3

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Jeg er lidt nysgerrig på hvor mange der går til glædespiger i december og hvorfor, når man tænker på at det er den travle og dyreste måned, med julestress og gaver til hele familien. Så derfor lige en hurtig afstemning ;)

Skrevet

I den perfekte verden havde der ligger en GP under træet som julegave.

(Indpakket med respekt for pigens komfort selvfølgeligt)

:) :) :)

Skrevet

Jeg fik et dejligt juleknald hos en sød dansk pige sidste år, og håber jeg også finder en dag til det i år. 

Skrevet

Sidste år var min gave fra mig til mig et besøg hos en dejlig GP :D

Bliver det nok også i år :)

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 2 timer siden:

Jeg er lidt nysgerrig på hvor mange der går til glædespiger i december og hvorfor, når man tænker på at det er den travle og dyreste måned, med julestress og gaver til hele familien. Så derfor lige en hurtig afstemning ;)

min julegave til mig selv er altid en glædespige ps er der en gevinst i afstemningen knus jan

Skrevet
  • Author
jan j skrev, for 39 minutter siden:

min julegave til mig selv er altid en glædespige ps er der en gevinst i afstemningen knus jan

Ingen gevinst desværre, jeg er bare nysgerrig ;)

Branchen her har overrasket mig (positivt) på så mange områder og igen er jeg overrasket over at december er en god måned for glædespiger :D Verden er slet ik som den ser ud hehe

Skrevet
Liv skrev, for 2 timer siden:

I min butik er december oftest årets bedste måned.

så må vi håbe det gentager i år på trods for inflationen og de højere energi priser .

Skrevet

Jeg mærker ingen forskel på december og andre måneder. Det til trods for, at jeg altid ændrer åbningstider af hensyn til egen julehygge med familien. 

Skrevet
Sexy Flora skrev, for 26 minutter siden:

Ingen gevinst desværre, jeg er bare nysgerrig ;)

Branchen her har overrasket mig (positivt) på så mange områder og igen er jeg overrasket over at december er en god måned for glædespiger :D Verden er slet ik som den ser ud hehe

for mig er det at jeg er ikke til al det jul men vil gerne forkæle mig selv knus

Skrevet

Jeg kaø' godt li' at der er en kategori der hedder " ... er kun på sitet for hyggens skyld"
Jeg besøger piger, men jeg er da i høj grad på EG for at lure på sjove / spændende debatter.
Der er efterhånden næsten ingen andre muligheder, Facebook er håbløst, og alt andet er lukket ned.

Det er kun Baboom.dk tilbage, og den er mere eller mindre overtaget af 
... visse ... 
... kredse .. :ph34r:

Skrevet
sneræven skrev, for 21 timer siden:

Det er kun Baboom.dk tilbage, og den er mere eller mindre overtaget af 
... visse ... 
... kredse .. :ph34r:

Kan du uddybe det lidt nærmere? 

Skrevet
lille_peter skrev, for 6 timer siden:

Kan du uddybe det lidt nærmere? 

Nej, for det er po****k .... :shock:  :mrgreen:

;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.