Ja-mand 118 Skrevet 18. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/357039 Skulle der være en broder som kan berette om denne skønne kvinde? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liderbuksen 10 Skrevet 19. November, 2022 Besøgte du hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ja-mand 118 Skrevet 19. November, 2022 Nej, det gjorde jeg ikke Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stoner848 3 Skrevet 20. November, 2022 Er der slet ikke nogen der har besøgt hende? Har skrevet lidt med hende, men må sige det lyder lidt for godt til og være sandt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 21. November, 2022 Stoner848 skrev, for 9 timer siden: Er der slet ikke nogen der har besøgt hende? Har skrevet lidt med hende, men må sige det lyder lidt for godt til og være sandt Mit bedste bud er fake. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stoner848 3 Skrevet 21. November, 2022 Jeg havde en aftale med hende, og aflyste så da jeg ku se flere andre tråde med fake. fik så en besked at jeg sku betale 5500 kr, ellers ville de sende dette til hele min familie osv. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 21. November, 2022 Stoner848 skrev, for 5 timer siden: Jeg havde en aftale med hende, og aflyste så da jeg ku se flere andre tråde med fake. fik så en besked at jeg sku betale 5500 kr, ellers ville de sende dette til hele min familie osv. Den fælde er jeg også faldet i med anden “pige”, annonce og telefonnr her i Haderslev. For Guds skyld ikke betal - de gjorde ikke mere end trusler her. Jeg har anmeldt dem til politiet for svindel og trusler, så de har registreret der telefonnr, men kan desværre ikke gør meget mere andet end lade være med at svare dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Olympus Skrevet 23. November, 2022 Hvorfor anmelder i ikke annoncen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MogensJ Skrevet 23. November, 2022 Olympus skrev, for 3 timer siden: Hvorfor anmelder i ikke annoncen? Den oprindelige annonce hvor jeg er truet er anmeldt og fjernet. De kører med andet tlf nr nu, hvis det er de samme Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skagen 24 Skrevet 23. November, 2022 Ser de har alteret annoncen, så har sikkert været en fake annonce Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg