Hop til indhold
Mr oral

Kaninus 18 sugardaters ADVARSEL

Recommended Posts

Mødtes med kaninus, for et par uger siden, ganske fin sex osv intet i vejen med det. Så modtager jeg en snap idag fra hende, hvor jeg skriver hun er køn, hvorefter der kommen en snap fra hendes ven der sidder ved siden af og rækker fuck finger. Derefter skriver jeg, hvad fanden var det for en grim dude, hvorefter der kommer en snap om, at han jo viste hvor jeg boede og de bare kunne komme og hente mig jeg skrev at han var velkommen.men utroligt, at man skal trues, fordi man ikke forventer at få en snap fra en grim dude, hos en sugarbabe 

episoden er i øvrigt anmeldt

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2Ed.-zY

 

Redigeret af Mr oral

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Mr oral skrev, for 4 timer siden:

Mødtes med kaninus, for et par uger siden, ganske fin sex osv intet i vejen med det. Så modtager jeg en snap idag fra hende, hvor jeg skriver hun er køn, hvorefter der kommen en snap fra hendes ven der sidder ved siden af og rækker fuck finger. Derefter skriver jeg, hvad fanden var det for en grim dude, hvorefter der kommer en snap om, at han jo viste hvor jeg boede og de bare kunne komme og hente mig jeg skrev at han var velkommen.men utroligt, at man skal trues, fordi man ikke forventer at få en snap fra en grim dude, hos en sugarbabe 

episoden er i øvrigt anmeldt

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2Ed.-zY

 

tak for advarselen, så man risikere at få fin sex ??? og en snap tjo det er jo ej  ?? Hvad havde du regnet med , ved at skrive han var grim, at de ville give dig ret ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Olympus
Mr oral skrev, for 15 timer siden:

Mødtes med kaninus, for et par uger siden, ganske fin sex osv intet i vejen med det. Så modtager jeg en snap idag fra hende, hvor jeg skriver hun er køn, hvorefter der kommen en snap fra hendes ven der sidder ved siden af og rækker fuck finger. Derefter skriver jeg, hvad fanden var det for en grim dude, hvorefter der kommer en snap om, at han jo viste hvor jeg boede og de bare kunne komme og hente mig jeg skrev at han var velkommen.men utroligt, at man skal trues, fordi man ikke forventer at få en snap fra en grim dude, hos en sugarbabe 

episoden er i øvrigt anmeldt

https://sugardaters.com/da/profile/gPo2Ed.-zY

 

Hvorfor anmelder du ikke bare hendes profil? Hun har jo trukket dig over på en anden platform, hvilket du kan anmelde på SD!

SD!.png

Redigeret af Olympus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har oplevet noget lignende med en pige jeg betalte for sex med mobilepay. Et halvt år senere blev jeg ringet op af hendes kæreste der udspurgte mig om hvorfor jeg havde overført 1000 kr til hende. 

Motivet var tydeligt ikke cikane, men jalouxi. Jeg fortalte han jeg havde kneppet hende... Hun havde vist sagt vi havde flettet fingre... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kaninus virker sateme ikke normal. Har skrevet en smule med hende og det er som at snakke med en dør. Det virker mere som om det er opmærksomheden på siden end egentlig møder osv hun søger

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest daddyo
Hubby mand skrev, for 8 timer siden:

tror hun hedder solsikken nu, men har blokeret mig

ja det var jo det mit link linkede til , solsikkepigen

tror hun er mere en stakkel , end spændende

Del dette indlæg


Link til indlæg

.......godt med advarsler men hvis man nu OGSÅ skriver nogle identifikationstegn som tattoos, briller, fregner, størrelse, højde, drøjde, hårfarve mm, er det måske nemmere senere at "checke" advarsler, når de mange svindlere, truende profiler skifter navne mm. tænker ikke solsikken og kaninus findes mere men mon ikke de fleste svindlere og truere, der lykkes med det en og to og tre gange, fortsætter......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
MikkelRæv64 skrev, den 13.12.2022 at 14:41:

Hun er hurtig til at indgå en aftale... Men ved ikke om jeg tør

Lad være. Den slags opførsel bør føre til boycot. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ

Hvorfor anmelder du det ikke til politiet. Så har de sagen hvis ham den latterlige fyr en dag ender med at smadre en totalt -

så bliver hans straf hårdere :) 

så for den næstes skyld synes jeg du skal anmelde det

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 9 timer siden:

er det sarah 18 som er hende ??

hun skriver hun har debut hos pyssy galores lørdag , hm hun ser da sprød ud, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...