Hop til indhold

Kan GPérne være med til at undgå en evt. kommende finanskrise

Featured Replies

Skrevet

Hej derude :)

Det er forsøgt i Grækenland:

En turist gik ind på hotellet i en lille by i Grækenland. Hun lægger en 1.000 kr.-seddel i receptionen og går op for at kigge på værelset. Hoteldirektøren tager straks de 1.000 kr. med sig og løber hen til slagteren og betaler sin regning. Slagteren tager pengene og betaler bondemanden for det kød, som han har ...købt på klods. Bonden tager pengene og betaler sin regning på benzintanken, hvor han har tanket på kredit. Bestyreren af benzintanken går til den lokale GP:wub: og betaler sin gæld på 1.000 kr. GPén:wub:  går hen på hotellet og betaler hvad hun skylder med 1.000 kr. sedlen. Hoteldirektøren lægger sedlen på disken. Turisten kommer tilbage til receptionen. Hun bryder sig ikke om værelset og tager sine 1.000 kr. tilbage. Ingen har tjent så meget som en øre, men hele byen er gældfri og alle ser fremtiden an med sindsro. Og sådan endte finanskrisen i Grækenland :) - - eller ?

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Nye tider skrev, for 7 minutter siden:

Hej derude :)

Det er forsøgt i Grækenland:

En turist gik ind på hotellet i en lille by i Grækenland. Hun lægger en 1.000 kr.-seddel i receptionen og går op for at kigge på værelset. Hoteldirektøren tager straks de 1.000 kr. med sig og løber hen til slagteren og betaler sin regning. Slagteren tager pengene og betaler bondemanden for det kød, som han har ...købt på klods. Bonden tager pengene og betaler sin regning på benzintanken, hvor han har tanket på kredit. Bestyreren af benzintanken går til den lokale GP:wub: og betaler sin gæld på 1.000 kr. GPén:wub:  går hen på hotellet og betaler hvad hun skylder med 1.000 kr. sedlen. Hoteldirektøren lægger sedlen på disken. Turisten kommer tilbage til receptionen. Hun bryder sig ikke om værelset og tager sine 1.000 kr. tilbage. Ingen har tjent så meget som en øre, men hele byen er gældfri og alle ser fremtiden an med sindsro. Og sådan endte finanskrisen i Grækenland :) - - eller ?

Mange hilsner

Nye tider

Tror det er de færreste steder i Danmark der accepterer "på klods":ph34r:.. Jeg er dog sikker på vi også bidrager med vores fair share.. Med 5 unger herhjemme så forsvinder pengene sku næsten lige så hurtigt som de kommer ind her i hvertfald:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet

At støtte Glædepiger, erotik massør, Domina mm, er en god ting for dansk økonomi for mange af pigerne bruger hurtig pengene ude i butikkerne og holder derved samfundet i gang ;)  
Og giver ret i det med på klods er efterhånden uddøet, med god grund for ellers gik dvs firma på røven. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 3 timer siden:

Tror det er de færreste steder i Danmark der accepterer "på klods":ph34r:.. Jeg er dog sikker på vi også bidrager med vores fair share.. Med 5 unger herhjemme så forsvinder pengene sku næsten lige så hurtigt som de kommer ind her i hvertfald:lol:.. 

@JenniferRomanticavil det sige at du har født 5 børn?? Det må jeg nok sige, hvordan kan det lade sig gøre og stadig have en krop som dig din skønne kvinde!! <3

Skrevet
Den lille buk skrev, for 23 minutter siden:

@JenniferRomanticavil det sige at du har født 5 børn?? Det må jeg nok sige, hvordan kan det lade sig gøre og stadig have en krop som dig din skønne kvinde!! <3

Argh de to af dem er på gule plader eller hvad man siger:ph34r::lol:.. Som I at de var en del af en færdig pakkeløsning.. Men tre af dem har jeg da selv avlet.. 

Skrevet
  • Author
lille_peter skrev, for 3 timer siden:

@Nye tider Jeg ser frem til at læse din PhD afhanling om jysk moms :lol:

Jeg er sikker på den bliver lige så god ;)

- -  jeg er så småt begyndt på den :)   -    det bliver stort:P

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.