gregsom 77 Skrevet 18. November, 2013 Så fik jeg endelig muligheden til at komme på en svip tur til København, første sted på listen var May's Wellness & Spa på Vesterbro. Hjemmeside: http://www.mayspa.dk/ Jeg mødte op uden at have bestilt tid, og det var May selv som åbnede døren. Hun sagde at der normalt skal bestilles tid, og jeg var heldig at hun var der. May er lidt oppe i årene, omkring 50 vil jeg tro, og er en sød og rar dame. Jeg bestilte en Relax Spar til Kr. 800, og jeg havde drømt om en soapy som jeg husker det fra Thailand da jeg var der I 80'serne. Pakken bestod af; massage og en afslapnings spar bad. Lad mig sige det med det same det var ikke det som jeg havde håbet på, jeg har fået meget massage igennem årene, og denne var ikke en af de bedste. Det var meget ustruktureret og blev aldrig til andet en lidt olie gnideri. "Sparen" var dejlig men bestod i at hun fyldte badekaret med noget meget skummende sæbe og så kunne jeg eller hoppe i og slappe af for mig selv hvilket var behageligt men det kunne jeg ligesågodt ha gjort hjemme i mit eget badekar - jeg havde håbet på lidt mere. Det var som sagt ikke en ubehagelig oplevelse, men Kr 800 for et bad er lidt i overkanten for mig, så kommer ikke igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jensen 189 Skrevet 19. November, 2013 Jeg søger også en god oplevelse MED en thaipige i badet sammen med mig, men der er ikke så mange tilbagemeldinger herinde (heller ikke under efterlysninger). Så det er dobbelt trist at læse om din oplevelse. Jensen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg