Hop til indhold
Midt i livet

De dejlige mørke kvinder på fyn

Recommended Posts

Nu håber jeg, jeg har sat mit opslag i den rigtige kategori

Når man som jeg er nået til midten af livet, og altid har gået med en fantasi, så tænker jeg det måske er på tide og se om man kan få den opfyldt.

Det er her jeg har brug for jeres hjælp. ^_^

Jeg har altid drømt om at elske med en mørk kvinde, og skulle drømmen være fuldendt må skønheden gerne have store bryster.:wub:

Jeg har søgt rundt i de forskellige opslag herinde, men synes ikke rigtig jeg kan finde nogen der fortæller om oplevelser med en mørk kvinde.

Skulle der være nogen af de herrer der kan anbefale en mørk kvinde her på Fyn? ud over den smukke Jennifer, for med min alder (midt 50) tror jeg ikke jeg kan komme i betragtning hos hende.

Leder, som skrevet, gerne efter en med store bryster, sød og venlig, til blid rolig sex, gerne GFE

Vil I ikke skrive her må I gerne sende en privat besked til mig.:)

Takker venligst på forhånd for hjælpen.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde godt læst om Janett, og hun ser både fræk og dejlig ud.:)

Problemet er bare med hende at hun ikke bliver længe i de forskellige byer, og hvad nu hvis hun bliver vanedannende :D

Men dejlig, det er hun af udseende, og meget smuk.:wub:

Men måske man bare skulle tage mod til og prøve.

Tak for tippet onkelpoul :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
onkelpoul skrev, for 5 timer siden:

Janett har også mange positive. Jeg håber selv at få chancen engang. Smuk kvinde:

https://annoncelight.dk/showad/308293

Har været der, det var en noget proffesional omgang med en meget smuk kvinde. 
sød og rar men meget proff . For mit vedkommende kommer jeg ikke igen. Der ska 2 til tango og der var ingen tango desværre , det er/var der tilgengæld med både stella og Jennifer - mener ik hun har en aldersgrænse ? Hende var jeg meget positivt overrasket over , choko tøs tror jeg hun kalder sig er ind imellem aktiv også goe. 
 Store bryster har kun stella som jeg husker det.  janett som jeg ikke mener levere har dejlige bryster :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er helt rigtigt, der skal 2 til en tango, og da jeg leder lidt efter en GFE oplevelse med en mørk kvinde, er det jo lidt essentielt der danses i samme takt.;)

Tak for feedback Big1 :), må indrømme jeg blev ret tiltrukket af Janett´s ypperlige fortrin. 

Med hensyn til Jennifer, så nævner hun jo at man skal skrive bl.a. alder i første skriv, derfor gik jeg blot ud fra hun sorterede på alder. 

Indtil videre hælder jeg mest Stella ud fra jeres skriv :)

Dejligt med hjælp :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Stella for også min varmeste anbefaling, stedet er ikke det mest diskrete, men Stella er helt bestemt et besøg værd, den gp jeg igennem tiden har besøgt flest gange. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ville tage begge :-) Jennifer var ren gfe virkelig lækker og sød. Skriv til hende er mit bedste råd :-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der var intet jeg hellere ville end at prøve begge Big1 :)

Men det rækker finanserne ikke til for tiden, men er tændt lidt af tanken med Stella, så tror jeg sætter min lid til hende, men vil prøve at indlede en dialog med Jennifer, mener ..... Det kan jo ikke skade og prøve og skrive lidt med dem skønne kvinde og se om der skulle være en god kemi via skrift, for kan se hun lægger vægt på mennesket, og det kan jeg godt li, at man ikke bare er et "nummer i rækken" Men er udvalgt. :)

Gør mig ingen illusioner, der er penge mellem os, men det gør jo ikke noget det "dufter lidt af fugl" og føles intenst, ud over de 5 sek udløsningen varer :D

Tak for input :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Mr1time skrev, den 17.11.2022 at 07:23:

Stella her har fået mange positive anmeldelser, også fra mig.

https://annoncelight.dk/showad/305847

Jeg kan også godt anbefale Stella. Hun giver både god massage og full package, og hun er rigtig sød at tale med - mest på engelsk.

OG hun har absolut ikke noget imod ældre herrer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...