Hop til indhold
sydvinden

SSBBW i Flensburg

Recommended Posts

Har i mandags haft en noget blandet oplevelse - til absolut discountpris: 90,00 euro for en god time!

https://www.kaufmich.com/p/fine11

(kræver registrering hos kaufmich ...)

Kommunikation var noget besværligt, da sitet kaufmich.com var nede i et par dage, men bortset fra det ok, hun svarede ret hurtigt, skriv foregik på tysk, hun ønsker at se et billede, kan være med "bjælke over næsen" og sender også et, adressen (i det nordlige Flensburg, ikke så langt fra f.eks. Feldstraße som enkelte måske kender - stedet er lukket nu) fik jeg et par minutter inden ved et kort opkald.

Jeg havde set frem til et møde med en stor pige - det skulle prøves. Og hun er meget stor, i profilen skriver hun 120 kg - og det passer nok, ligeledes alderen  mv. (ville ellers har vurderet hende til i starten af 30-erne, noget alternativ med kortklippet hår, masser af tattoos og en del piercinger. Alt i alt ikke helt min verden - men det skulle prøves.

Mødte hende i en ældre lejlighed, nok hendes private sted, fik tilbudt en vand / cola, og der blev sludret et par minutter - hun er nemt at snakke med, dyrker dette her tilsyneladende som en slags sær hobby  ...

Så af med tøjet, kort besøg på badeværelset og i gang: fint og meget lang økoblow, dels liggende på sengen og dels stående (efter mit ønske),  det er hun måske ikke den bedste til det, men nok 7 ud af 10. Kunne røre og slikke alle steder jeg ville, blev også rørt ved det fleste steder, tantekys (tungekys ville nok også være en mulighed, ikke prøvet), og efter noget tid ønskede hun direkte min knytnæve ... lagde sig på ryggen spredte benene - og hun kom ved fisting!

Ellers de sædvanlige stillinger, naturligvis med gummi, mission, spansk, fra siden, doggy - hun har en kæmpe numse - og afslutning over hendes bryster. Det blev ikke til runde to, men muligheden ville har været der ...

Så - hun holdt alt hvad der var lovet / aftalt, men det bliver næppe en gentagelse fra min side. Jeg har ladet mig rive med på en fantasi om en tyk "punker-pige" - og det levede hun sådan set også op til, men ... "been there, done that". Jeg havde på en måde forventet noget mere, noget andet, måske mere spændende - men må (igen erkende) at det med at svinge sammen er en afgørende aspekt for mig - som de siger på tysk: "Sex ist Kopfsache". Det fungerede ikke helt her - men bortset fra mine egne forbehold kan jeg kun give hende mine anbefalinger.

/syden

Del dette indlæg


Link til indlæg
bootylover25 skrev, den 17.11.2022 at 00:07:

Ærgerligt at det ikke levede op til forventningerne. Jeg var ellers klar til at booke en aftale med hende, da udvalget af SSBBW er sølle i lille DK :(

Du skal ikke holde dig tilbage :-) hvis du er til det.

Som skrevet var det ok, men ikke det jeg havde forventet, så derfor ingen gentagelse fra min side. Men det kan ikke bebrejdes hende, nok mere mine forventninger der blev lidt skuffet. Hun har afgjort "leveret", og bestemt overhold det aftalte ...

/syden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...