Hop til indhold

De nye unge bruger under 6 måneder bør være i Karenterende første skriv før første skriv på Eg

Featured Replies

Skrevet

Hvilket betyder at os andre slipper for ligegyldig kommentar på Eg , som vi ikke sædvanligt nødvendigvis kan bruge, så derfor slet de nye bruger under 6 måneder som ej har sat sig ind i hvad der egentlig er interessant på Eg men blot har til formål at være her som spørgejørgen , hvilket vil gøre det hele nemmere at læse tråden på Eg, så ud med de nye som blot spør uden egentlig at give noget tilbage, så ud med alle nye under 6 måneder på Eg 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 1 minut siden:

slet de nye bruger under 6 måneder

Så unge brugere tror jeg nu ikke vi har ... 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 9 minutter siden:

Hvilket betyder at os andre slipper for ligegyldig kommentar på Eg , som vi ikke sædvanligt nødvendigvis kan bruge, så derfor slet de nye bruger under 6 måneder som ej har sat sig ind i hvad der egentlig er interessant på Eg men blot har til formål at være her som spørgejørgen , hvilket vil gøre det hele nemmere at læse tråden på Eg, så ud med de nye som blot spør uden egentlig at give noget tilbage, så ud med alle nye under 6 måneder på Eg 

Er lidt forvirret; din egen profil er oprettet 21. September, så du ville jo selv blive sat i karantæne eller slettet (er lidt svært at se om du mener "karantæne fra at skrive på siden" eller "slettet bruger")

Skrevet

Det er nok fordi han er blevet smidt ud/sat i karantæne/blokeret på en anden bruger og nu afslører sig selv som genganger med nu brugerprofil :D

PS Der er nu også gamle og såkaldte erfarne brugere der optræder som spørgejørgener og kommer med kommentarer vi ikke kan bruge. De er alle steder :angry:

Redigeret af moden libertiner

Skrevet
sneræven skrev, for 7 minutter siden:

Så unge brugere tror jeg nu ikke vi har ... 

Var blot i tvivl når jeg læser med herinde i trådene med de nye som blot stiller ?  Uden egentlig tilgang i den oprindelig tilgang i trådene men bare spør for netopmat holde sig selv vågen, så derfor jeg spør til de nye som kun er her i kort stund for blot at stille ? 

Skrevet

Jeg synes sådanne regler har det med at give bagslag. "Nye"brugere har ofte være anonyme brugere i lang tid og må så oprette sig for at stille et spørgsmål.

Hvis ikke de kan det, så gider de ikke oprette sig og så dør sitet stille og roligt efterhånden som ældre brugere falder fra.

Lad os hjælpe hvem som helst, nogen gange med svar og nogen gange med hvor og hvordan de bedst spørger.

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 25 minutter siden:

Uden egentlig tilgang i den oprindelig tilgang i trådene

A hva? 

Skrevet
AB455 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg synes sådanne regler har det med at give bagslag. "Nye"brugere har ofte være anonyme brugere i lang tid og må så oprette sig for at stille et spørgsmål.

Hvis ikke de kan det, så gider de ikke oprette sig og så dør sitet stille og roligt efterhånden som ældre brugere falder fra.

Lad os hjælpe hvem som helst, nogen gange med svar og nogen gange med hvor og hvordan de bedst spørger.

Åh jo og måske selv at læse med før man blot spør ud i den blå luft, hvilket stadig er tilladt også på Eg men lad dog de nye komme til uden egentlig viden om hvad som tidligere er skrevet på Eg :mellow:

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 45 minutter siden:

Åh jo og måske selv at læse med før man blot spør ud i den blå luft, hvilket stadig er tilladt også på Eg men lad dog de nye komme til uden egentlig viden om hvad som tidligere er skrevet på Eg :mellow:

– hvad som tidligere er skrevet på eg?????

Så får de nye sku travlt for der er i skrivende øjeblik indleveret 1228800 indlæg

Skrevet
jensen jr. skrev, for 8 minutter siden:

Så får de nye sku travlt for der er i skrivende øjeblik indleveret 1228800 indlæg

Også min tanke ... 

Nu er det efterhånden nogenlunde gået op for mig hvad det er @Utilregnlig mener ... 
Jeg er ret vild med den type oplæg ... 
Elsker når folk snakker totalt sort ...
Især når det er utilsigtet ... 

Men lidt mere seriøst / konstruktivt ...
Når nye brugere spørger til et emne, kunne de måske spørge: "Ved I om der er en gammel tråd om  xxx  emne ... "

Redigeret af sneræven

Skrevet

Utilregnelig ville ikke kunne starte denne tråd hvis hans forslag blev gennemført, han har kun været bruger i ca næsten 2 mdr. :D

Skrevet

Hej derude:)

Det er bare et "ballademager indlæg"  - -  lad være at kommentere - - -  lad ham visne op ovre i hjørnet 

Mange hilsner

Nye tider

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 2 timer siden:

Hvilket betyder at os andre slipper for ligegyldig kommentar på Eg , som vi ikke sædvanligt nødvendigvis kan bruge, 

Skrevet af en der har lavet en halv anmeldelse af en pige på Randersvej. Som alligevel ikke vil skrive noget. Goddagmandøkseskaft. 

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 2 timer siden:

Var blot i tvivl når jeg læser med herinde i trådene med de nye som blot stiller ?  Uden egentlig tilgang i den oprindelig tilgang i trådene men bare spør for netopmat holde sig selv vågen, så derfor jeg spør til de nye som kun er her i kort stund for blot at stille ? 

Tror du skal holde lidt igen med det der fjolde tobak. 

Skrevet
sneræven skrev, for 2 timer siden:

Når nye brugere spørger til et emne, kunne de måske spørge: "Ved I om der er en gammel tråd om  xxx  emne ... "

Nye brugere kunne også starte med at bruge søgefunktionen - tror snart ikke der er et emne, som ikke er berørt - og vil man vide mere end det, der allerede er skrevet, kan man bare fortsætte en gammel tråd, så de samme svar ikke behøves gentaget, men at der kommer nye vinkler på eller en opdatering.

Skrevet

Vender lige retur når jeg har fået udryddet hylderne for årets Juleøl :rolleyes: men dog Tak for der overhovedet kom svar i den brøler :mellow:

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 6 timer siden:

Vender lige retur når jeg har fået udryddet hylderne for årets Juleøl

Det bliver du næppe mere tilregnelig af ............

Skrevet
Laurits Betjent skrev, for 18 timer siden:

Det bliver du næppe mere tilregnelig af ............

Måske og måske ikke men mit skriv (selvom det var lidt kryptisk) så er det vel forståelig ud fra Overskriften eller skal alt herinde klippes ud i Neon, mit budskab var blot at man kan starte som ny, uden at sætte sig ind i hvordan man begær sig i Sitet og blot slynge ud efter uden at ha været her i feks. 6 måneder (blot eks.) jeg selv er ny men nu handlede tråden dog ej om min personlighed men om de nye som blot skriver i Øst og svarer i Vest men sådan er vi så forskellige herinde men hvor vil det dog være dejlig med et kriterie så vi undgår unødig skriv i Trådene :) Go Weekend 

Skrevet
Utilregnlig skrev, den 17.11.2022 at 18:02:

Vender lige retur når jeg har fået udryddet hylderne for årets Juleøl

Du er vist ikke blevet helt færdig endnu..............

Hvis det irritere dig så meget, så er det jo dig frit for, at lade være med at være her

Skrevet

Dette må vel få prisen som årets mest usammenhængende post.

Skrevet

Kedsomhed/ensomhed kan drive mennesker ud i, at gøre uforklarlige ting.:)

Skrevet
Utilregnlig skrev, for 19 timer siden:

jeg selv er ny

Nahhhh det er en sandhed med modifikationer. Utilregnlig er alias nr 5 eller er der 6? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.