Hop til indhold
Buck

Hello darling Thai girl ,I in Odense Korup .please call me

Recommended Posts

Fik endelig lavet en aftale med hende efter nogle udvekslinger per sms. Og jeg må sige, at det har jeg ikke fortrudt.

Pengene vekslede hænder, en hurtig tur under bruseren og wow, hun er mega sød, så modtagelig, smuk og attraktiv pige. Startede med kys og krop-til-krop kærtegn, slikket hendes dejlige bryster og fik smagt på hendes glatbarberet mis, mums ;)

Efter et par minutter, var det hendes tur til at give lillemanden en tur med tittyfuck, efterfulgt af dejlig blowjob (uden gummi). Efter blow, blev det en tur på sengen i cowgirl-stilling og jeg må sige at det var svært at holde den tilbage. Ikke alene at hendes fisse var dejlig stram, med synet af hendes store bryster i fjæset, blev det ikke længe før at jeg må overgive mig. Og gav hende en stor ladning på hendes bryster. Hun lader til at lide hendes arbejde, hvilket man tydelig kan se og hun har ikke travlt med at smide kunder ud af døren som mange andre piger gør.

Pigen: 10/10 - som nævnt, mega-sød og dejlig smuk pige. Smæklækre krop og tip top service. Hendes engelsk ordforråd er okay og kan føre samtale på engelsk.

Sted: 3/10 - minder meget om stedet på stenløsevej, trafikeret vej og ser faldefærdigt ud. Dog ser det ikke så slemt indvendigt som det ydre.

Gentagelse: Helt klart. :D

Link: https://annoncelight.dk/showad/351368

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...