Hop til indhold

GFE oplevelser

Featured Replies

Skrevet

Hej derude.

Jeg søger gode GFE oplevelser og håber i kan bidrage til dette. Jeg har efter prøvet det meste, men GFE genren har jeg ikke trådt ind i.

Jeg håber i kan bidrage med links til kvinder som yder denne service på et niveau der er næe ægte.

Skrevet

Hej @Bowway har du let og søgt i dette forum? 

Jeg er rimelig sikker på det er et emne der ret ofte kommer på banen, både under efterlysninger og anmeldelser, så der skulle ligger masser af guldkorn for den der vil bruge et par minutter på at lede.

Skrevet

Det kan du få fra de fleste danske piger og en del af de udenlandske. Vær kærlig, elskværdig, respektfuld og opmærksom på pigens velvære. Så får du hvad du giver. 

Skrevet
  • Author
Lauersen skrev, for 14 minutter siden:

Det kan du få fra de fleste danske piger og en del af de udenlandske. Vær kærlig, elskværdig, respektfuld og opmærksom på pigens velvære. Så får du hvad du giver. 

Ligesom med resten i livet :)

Tak for input :)

Skrevet

Du kan håbe på at Lizbeth kommer til København igen. Hun er den bedste til GFE, og topscorer i gode anmeldelser. Hun skal nok slå benene væk under dig.

Skrevet

Et konkret forslag, du kunne kontakte @Anna - fræk og sexet 

Hun var meget til GFE tidligere, og skrev en del om det her på EG.
Jeg har besøgt hende et par gange, hun er sød, imødekommende og nem at snakke med ... 
Og "What You See Is What You Get", hun er en rigtig køn lille blondine ... 

• 4 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.