dfreak 201 Skrevet 16. November, 2022 Hej derude, Er der en der kunne være interesseret i at dele en gp omkring Herning? jeg har hende her i tankerne, https://annoncelight.dk/showad/301481 hun skriver en trekant er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 16. November, 2022 Jeg er klar, hvis det er i aften Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesper8600 56 Skrevet 16. November, 2022 Lyder frækt - på tur skiftevis? muligt uden gummi / sloppy seconds? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin M 69 Skrevet 17. November, 2022 dfreak skrev, den 16.11.2022 at 13:51: Hej derude, Er der en der kunne være interesseret i at dele en gp omkring Herning? jeg har hende her i tankerne, https://annoncelight.dk/showad/301481 hun skriver en trekant er muligt. Lykkedes det at besøge hende ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vendelboen 868 Skrevet 17. November, 2022 Jesper8600 skrev, den 16/11/2022 at 17:56: Lyder frækt - på tur skiftevis? muligt uden gummi / sloppy seconds? Sakset fra annoncen : Jeg tilbyder ALDRIG: - sex uden kondom, hverken vaginalt eller analt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 201 Skrevet 18. November, 2022 Ingen der er interesseret i en tur med hende i en gang i morgen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
traveren 64 Skrevet 20. November, 2022 dfreak skrev, den 18.11.2022 at 09:39: Ingen der er interesseret i en tur med hende i en gang i morgen? Hej, fik du besøgt hende sammen med nogen? Vil gerne høre beretningen om hvordan hun tog det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 201 Skrevet 21. November, 2022 Jeg kom afsted, desværre alene, så den vilde trekant blev det ikke til i denne omgang, men hvis nogen er klar tager jeg gerne en tur med hende eller en anden, hvis chancen byder sig, så bare skriv til mig hvis i finder en fræk gp der gerne vil i eller omkring Herning. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gumbas 23 Skrevet 21. November, 2022 dfreak skrev, for 7 timer siden: Jeg kom afsted, desværre alene, så den vilde trekant blev det ikke til i denne omgang, men hvis nogen er klar tager jeg gerne en tur med hende eller en anden, hvis chancen byder sig, så bare skriv til mig hvis i finder en fræk gp der gerne vil i eller omkring Herning. Er du frisk på en tur i aften ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dfreak 201 Skrevet 22. November, 2022 Jeg kan desværre sjældent på hverdage, men hvem tænker du vi kunne mødes med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bønne 17 Skrevet 22. November, 2022 Jeg kunne også godt være frisk, hvis du ikke har været afsted endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 33 Skrevet 25. November, 2022 Hej nogen der er frisk på en trekant med hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg