Bøje 233 Skrevet 16. November, 2022 Kære brødre Nogen der har besøgt og fået BJ uden ? Jeg søger BJ uden med mulighed for at komme i munden.. https://annoncelight.dk/showad/285003 mvh Bøje Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
otto06 771 Skrevet 16. November, 2022 Jeg har været dér - med bl.a. bj uden.. Ikke com og ved ikke om det er muligt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 16. November, 2022 Har været der en del gange, og blow uden hver gang. Men CIM / mega tror jeg kræver kemi. Har selv været heldig.... om det kan tilkøbes aner jeg ikke, men prøv at spørge. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1602 Skrevet 17. November, 2022 frddblk skrev, for 8 timer siden: Men CIM / mega tror jeg kræver kemi. ......som ofte skal opbygges med 2-3 besøg,...... det er min erfaring, men så er der også mange døre der åbner sig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinner_at_the_y 941 Skrevet 17. November, 2022 Gløden skrev, for 10 timer siden: mange døre der åbner sig “Som man siger” 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roskilde20 30 Skrevet 30. November, 2022 Er det tæt på Næstved station? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 30. November, 2022 Roskilde20 skrev, for 15 minutter siden: Er det tæt på Næstved station? Tæt på tæt.... er det fordi du kommer med toget da? Deres adresse står da på hjemmesiden, så søg der evt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frddblk 1143 Skrevet 30. November, 2022 De hedder Orchid-Thaimassage.... så Google maps og du har svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg