Hop til indhold
iznogood

Coco vesterbro GFE i topklasse

Recommended Posts

Havde en første men helt sikkert ikke sidste date på halv time i går. 

kæmpe fejl kun at booke halv time. Coco er den perfekte hemmelige elskerinde. Top gfe med de mest fantastiske kys og hendes ufattelige blide orale kundskaber er uden sammenligning  

smuk og perfekt skabt samt klog og super sødt væsen. Bekræfter min tese om at piger fra Tjekkiet er verdens 8. Vidundere. 

kan varmt anbefales. Jeg kan slet ikke vente til hun kommer igen. 

https://www.coco-independent-companion.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg var forbi sidste år og må sige at der var langt til “topklasse” det var en rimelig jævn oplevelse og jeg kommer nok ikke igen, pigen er også rimelig jævn i udseendet hvis man kan sige det

Del dette indlæg

Link til indlæg
Djbubber skrev, for 4 timer siden:

Hun er bestemt sød, men man skal dog ikke forvente at hun er så petit som på billederne - det skal nok lægges i hvert fald 10-15 kg til.

Det er e n overdrivelse. 

synes hun ligner billederne meget godt. 

hun er helt almindelig vægt/højde. Heldigvis ikke skinny

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aventura skrev, for 2 timer siden:

Jeg var forbi sidste år og må sige at der var langt til “topklasse” det var en rimelig jævn oplevelse og jeg kommer nok ikke igen, pigen er også rimelig jævn i udseendet hvis man kan sige det

Smag og behag

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest … And Justice for All

Var hos hende sidste år - og hun er vel “normal” af bygning og ret høj. Så på ingen måde en petit pige. Hendes bryster er i en klasse for sig - og så er hovedet skruet rigtigt på.

Kunne helt sikkert godt finde på at besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...