Hop til indhold

3-10 sekunder

Featured Replies

Skrevet

Helhedsoplevelsen med pigen må være det, der tæller og får os mænd til lommerne trods krisetider. For selve orgasmen, lykkefølelsen, dopaminskuddet, varer kun 3-10 sekunder og så er den potte ude for mandens vedkommende (kilde: Videnskab.dk).

Kvinden er mere heldig. Hun kan opleve orgasmer, der varer 20 sekunder eller længere - og endda få flere i træk.

Hvorfor ovennævnte indlæg?

Se det som et lille tip til de piger, der  drukner i mængden og bl.a derfor har ondt i omsætningen lige nu. Måske kan de gøre mere ud af selve helhedsoplevelsen? Fortælle om den i deres annonce. Blive anmeldt for den. Og dermed skille sig ud.  

Skrevet

Har du et direkte link til artiklen fra Videnskab.dk ?

Lige netop dét interesserer mig meget.
Jeg dyrker ikke orgasmen (min egen) så meget, men elsker at være i 'plateau-fasen' længe når jeg er sammen med en pige.
Men har desværre en tendens til at 'koble ud' efter lidt for kort tid, orgasme eller ikke orgasme ... 
Måske skal det være mere gensidigt, så pigen også er aktiv ... 

Men det kræver netop, at pigen er bevidst om hvordan man gør ... 
Og interesseret i det ... 
Mange piger er 'servicemindede', og det forstår de selv sådan, at de skal give manden nydelse, dvs. orgasme ... 
Men nogle både kan og vil ... 
Havde en fantastisk oplevelse her i sommer, hvor jeg var aktiv, og pigen var afslappet, men intenst til stede (det var min oplevelse, anyway .. )
Uden sex (min potens var i uorden) og uden orgasme ...
Det var en fantastisk oplevelse ... 

Skrevet
  • Author
sneræven skrev, for 3 minutter siden:

Har du et direkte link til artiklen fra Videnskab.dk ?

Lige netop dét interesserer mig meget.
Jeg dyrker ikke orgasmen (min egen) så meget, men elsker at være i 'plateau-fasen' længe når jeg er sammen med en pige.
Men har desværre en tendens til at 'koble ud' efter lidt for kort tid, orgasme eller ikke orgasme ... 
Måske skal det være mere gensidigt, så pigen også er aktiv ... 

Men det kræver netop, at pigen er bevidst om hvordan man gør ... 
Og interesseret i det ... 
Mange piger er 'servicemindede', og det forstår de selv sådan, at de skal give manden nydelse, dvs. orgasme ... 
Men nogle både kan og vil ... 
Havde en fantastisk oplevelse her i sommer, hvor jeg var aktiv, og pigen var afslappet, men intenst til stede (det var min oplevelse, anyway .. )
Uden sex (min potens var i uorden) og uden orgasme ...
Det var en fantastisk oplevelse ... 

Hvad sker der i kroppen under en orgasme. Videnskab.dk

Det var der, jeg fandt oplysningerne.

Skrevet
Signor Cuoco skrev, for 2 timer siden:

Helhedsoplevelsen med pigen må være det, der tæller og får os mænd til lommerne trods krisetider. For selve orgasmen, lykkefølelsen, dopaminskuddet, varer kun 3-10 sekunder og så er den potte ude for mandens vedkommende (kilde: Videnskab.dk).

Så har du ikke prøvet rigtig Tantra, der kan denne følelse vare MEGET længer. Jeg har selv prøvet at ligge og bare tage imod, hvor følelsen var tusind gange bedre end en udløsning, og varede i lang tid, og efterfølgende havde jeg en brusen inde i kroppen i flere timer/dage.

Skrevet
Wasted Youth skrev, for 1 time siden:

Hvor prøvede du det?^_^

Hun er ikke i Danmark mere, så det hjælper ikke at give navn mm.

men prøv at søge i dette forum, men der er godt nok mange som siger de kan det, men det som de giver har ikke ret meget med tantra at gøre. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.