Lady Cherie 5801 Skrevet 18. November, 2013 Normalt ligger den der "hvem er online" i bunden af sitet, hvor er den blevet af eller har jeg fået trykket på et eller andet så den ikke vises? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 18. November, 2013 Normalt ligger den der "hvem er online" i bunden af sitet, hvor er den blevet af eller har jeg fået trykket på et eller andet så den ikke vises? Det er vist fjernet... Midlertidigt ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 18. November, 2013 Normalt ligger den der "hvem er online" i bunden af sitet, hvor er den blevet af eller har jeg fået trykket på et eller andet så den ikke vises? Med den nye chat skal du ind på chatten for at se hvem der er online, det er den eneste mulighed. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OrganDonor 315 Skrevet 18. November, 2013 Med den nye chat skal du ind på chatten for at se hvem der er online, det er den eneste mulighed. Det handler ikke om chatten, men hvem der online på Eroguide. Det kan man ikke se i øjeblikket. -OD Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3413 Skrevet 18. November, 2013 det kan jeg da se :!: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 18. November, 2013 Den var fjernet midlertidigt, men er nu kommet tilbage :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg