montør 25 Skrevet 15. November, 2022 Jeg var lidt sent hjemover fra Vestjylland og tænkte, nu er det sgu tiden igen Tukta som ellers er min foretrukne var optaget så jeg besluttede mig for at prøve Anna https://annoncelight.dk/showad/348795 Hold da fast, Tukta er vild men hende her er et energibundt hun overfaldt mig så snart jeg var kommet ind af døren med vilde tungekys, lidt ligesom at komme hjem efter 14 dage,vi måtte lige holde en pause for at få det formelle i orden og jeg skulle også lige i bad, derefter gik det lidt mere efter planen, massage med varm olie det er bare skønt hun er rigtig god til at masere, massagen gik helt naturligt over i body to body som var perfekt, sex delen var udført med den samme energi helt ok. alt i alt en rigtig god oplevelse 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ny bruger Skrevet 15. November, 2022 montør skrev, for 32 minutter siden: Jeg var lidt sent hjemover fra Vestjylland og tænkte, nu er det sgu tiden igen Tukta som ellers er min foretrukne var optaget så jeg besluttede mig for at prøve Anna https://annoncelight.dk/showad/348795 Hold da fast, Tukta er vild men hende her er et energibundt hun overfaldt mig så snart jeg var kommet ind af døren med vilde tungekys, lidt ligesom at komme hjem efter 14 dage,vi måtte lige holde en pause for at få det formelle i orden og jeg skulle også lige i bad, derefter gik det lidt mere efter planen, massage med varm olie det er bare skønt hun er rigtig god til at masere, massagen gik helt naturligt over i body to body som var perfekt, sex delen var udført med den samme energi helt ok. alt i alt en rigtig god oplevelse Ja hun er sku fræk. Fik du det hele uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nice break 5 Skrevet 16. November, 2022 Ligger det diskret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 32 Skrevet 24. December, 2022 Var forbi Anna en eftermiddag denne uge, det var rigtig dejligt. Der kan man godt bruge 1 time. Hun giver ok massage, sexer også godt er med på det meste og bliver tændt. Går med i bad bagefter og er meget berørings venlig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bosse1910 157 Skrevet 29. December, 2022 Er hun også til anal Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Golf 32 Skrevet 29. December, 2022 Står ikke i hennes menu, jeg spurgte ikke. Men hun virker til at være med på det meste. Spørg damen og du får nok et svar. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 400 Skrevet 2. Januar, 2023 Sex uden kan lade sig gøre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg