Hop til indhold
Sugarbabe elsker

Seriøse babe's på snap?

Recommended Posts

Guest Tingel
Slikkeprinsen skrev, den 16.11.2022 at 18:47:

Melissa annoncerer også på annoncelight- så hun er ret proff. Modsat mange andre på snap- kender dog ingen seriøse.

Det kan godt være Melissa er proff., men der er fandme ikke styr på tingene. Kommunikationen er sporadisk og mangelfuld. 

Hun holder ikke aftaler. Jeg ville købe en video først, for derefter at aftale møde (ville lige se krop osv.), men 300kr. og snart to døgn senere er der kun kommet en melding om “den kommer om lidt, kører lige bil” og enkelt, latterlig undskyldning med at “videoen kommer senere”. Det er en video. Det er ikke raketvidenskab. Man skal trykke send.

Jeg undgår hende herfra.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Duni

Nogen der har erfaring med Milfen2022 alias Tinavip2022 - begge snapnicks og samme pige?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Næsten samme oplevelse som @Tingel 

Useriøst - skulle mødes - kom til aftalt men hun var ikke klar. Massere af undskyldninger. Ventede..og ventede.. Til sidst gik jeg.

Er der nogen som har mødt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MrRamlosa skrev, for 11 minutter siden:

Næsten samme oplevelse som @Tingel 

Useriøst - skulle mødes - kom til aftalt men hun var ikke klar. Massere af undskyldninger. Ventede..og ventede.. Til sidst gik jeg.

Er der nogen som har mødt hende?

Jeg mener jeg har mødt hende én gang ;-)-men via annoncelight. Jeg kontaktede hende et par andre gange -men det lykkedes mig ikke at få en anden aftale med hende. Hende jeg mødte er oprindelig fra Sjælland- Hun er ellers en lækker tynd babe- altså hvis det er tale om det samme pige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...