Mjpmm 0 Skrevet 15. November, 2022 Hej alle. jeg er super interesseret i at snuse til swingermiljøet, og gerne hurtigst muligt! I aften skal der være nøgenaften på Joys i Århus.. jeg har desværre ingen at følges med. Hvad gør jeg? Tager alene afsted? Eller hvordan finder jeg hurtigt nogen at følges med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5213 Skrevet 15. November, 2022 Betaler en GP for at tage med. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1472 Skrevet 15. November, 2022 Mjpmm skrev, for 2 timer siden: Hej alle. jeg er super interesseret i at snuse til swingermiljøet, og gerne hurtigst muligt! I aften skal der være nøgenaften på Joys i Århus.. jeg har desværre ingen at følges med. Hvad gør jeg? Tager alene afsted? Eller hvordan finder jeg hurtigt nogen at følges med? Tag alene afsted, så har du ingen at tage hensyn til Husk kontanter, det var eneste betalingsmulighed, sidst jeg var der. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
chrisser 107 Skrevet 15. November, 2022 Julius skrev, for 31 minutter siden: Tag alene afsted, så har du ingen at tage hensyn til Husk kontanter, det var eneste betalingsmulighed, sidst jeg var der. kontanter er en god ide, men jeg betaler altid med mobilpay uden problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GlatM 46 Skrevet 15. November, 2022 Tag alene afsted. Men, bliv ikke skuffet hvis der ingen single Q er. Måske er der også kun et enkelt par eller 2, der har nok i sig selv. God fornøjelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg