Guest L11 Skrevet 15. November, 2022 (edited) https://annoncelight.dk/showad/261449 Nogen der ved hvornår hun er tilbage? Redigeret 15. November, 2022 af L11 . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 15. November, 2022 En seriøs legende - hende vil jeg meget gerne have tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedensted 281 Skrevet 15. November, 2022 L11 skrev, for 4 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/261449 Nogen der ved hvornår hun er tilbage? Jeg skrev med hende for ca. 1/2 år siden, men valgte at droppe et møde pga prisen, som jeg husker det, så var hendes priser dengang ret fine, men nu var de pludseligt urimelig høje men hun var en fin oplevelse for år tilbage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 888 Skrevet 19. November, 2022 Hedensted skrev, den 15.11.2022 at 14:20: Jeg skrev med hende for ca. 1/2 år siden, Samme her, blot i marts. Hun skriver til mig, at hun sjældent annoncerer fordi hun har mange faste og derfor ikke behøver at reklamere. Samtidig har hun fuldtidsarbejde. Vi talte ikke om priser. Jeg mener at hendes priser var fair med massage og blowjob men røg kraftigt i vejret hvis der skulle mere med i aftalen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 20. November, 2022 Har også besøgt hende, hun er en ener Hun kommer helt op at ringe, når hun bliver slikket og får finger bagi - har sjældent hørt nogle få så kraftige orgasmer Øv hun er så svær at få fat i Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
biker 281 Skrevet 20. November, 2022 Cords skrev, for 5 timer siden: Har også besøgt hende, hun er en ener Hun kommer helt op at ringe, når hun bliver slikket og får finger bagi - har sjældent hørt nogle få så kraftige orgasmer Øv hun er så svær at få fat i på billederne kneppes hun uden gummi... gør hun det ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Cords 201 Skrevet 20. November, 2022 biker skrev, Lige nu: på billederne kneppes hun uden gummi... gør hun det ? Det tror jeg bestemt ikke, det kan have været en kæreste, men jeg har også lagt mærke til det Jeg var nærmest stamkunde for et par år siden og der har aldrig været talt om det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 23. November, 2022 Hun sutter uden, men sex er med. Jeg var i kontakt med hende i foråret, der var hun ikke afvisende for at mødes - men vi kunne ikke få kalenderen til at passe sammen. Tror kun hun mødes med gamle gæster, og kun en sjælden gang imellem, når hun har tid og lyst. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Molle37 175 Skrevet 23. November, 2022 Ja, hende kunne jeg også godt klare en ny runde med. var i kontakt med hende i starten af året så vidt jeg husker. Men desværre fik jeg ikke lavet en aftale med hende dengang. har ikke ser hende annoncere længe, så måske er hun stoppet. Eller også er hun kun på engang imellem eller laver kun aftaler med tidligere gæster hun har lyst til at mødes med igen som andre nævner i denne tråd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest L11 Skrevet 26. Februar, 2023 Nogen som har besøgt inden for det sidste halve år? Kan I fortælle om hun stadig ser ud som på billederne eller om hun er markant anderledes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mågen Skrevet 27. Februar, 2023 L11 skrev, for 18 timer siden: Nogen som har besøgt inden for det sidste halve år? Kan I fortælle om hun stadig ser ud som på billederne eller om hun er markant anderledes Svært at sige når mange ikke har haft held med at besøge hende det sidste stykke tid. Har du fået en tid da? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest L11 Skrevet 28. Februar, 2023 Mågen skrev, for 11 timer siden: Svært at sige når mange ikke har haft held med at besøge hende det sidste stykke tid. Har du fået en tid da? Desværre. Var bare nysgerrig siden annoncen er fra 2021 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
scooter 31 Skrevet 17. Januar Nogen der ved om hun eksisterer endnu Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KJ735 113 Skrevet 17. Januar Jeg besøgte hende i sommers efter et par år siden forrige besøg. Hun er stadig en pæn pige dog har hun fået et par kg på sidebenene uden det gør noget. Er utroligt sød og nærværende. Og snakkende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DonX 161 Skrevet 18. Januar Jeg har besøgt hende for nylig - tror man skal være heldig, da hun har alm. fuldtidsjob og jeg tror ikke hun mødes med hue nye. Godt man har været jævnlig gæst i mange år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg