sejer 373 Skrevet 15. November, 2022 https://annoncelight.dk/showad/354745 Er der nogen der har besøgt Luxusblondinen og vil fortælle om det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurik Skrevet 15. November, 2022 sejer skrev, for 10 timer siden: https://annoncelight.dk/showad/354745 Er der nogen der har besøgt Luxusblondinen og vil fortælle om det? Et stykke tid siden jeg var forbi. Ganske sød og pæn pige med er par store ægte bløde bryster. Der er egentlig ikke noget at sætte en finger på hendes service er ganske fin og imødekommende, men det bliver alligevel ikke til et nyt besøg for mig. måske nok kemien ikke helt var til stede. -lurik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 373 Skrevet 26. Marts, 2023 Har besøgt Luxusblondina flere gange, og kemien er i top med dejlig sex og lækre kys. Hun har en skøn krop med de lækreste bryster. Så klar anbefaling herfra. Sejer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr12345 27 Skrevet 4. Maj, 2023 Er det stadigvæk alt uden gummi ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Flotfyr4 33 Skrevet 4. Maj, 2023 Har hun vist aldrig gjort Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
martin4me 18 Skrevet 13. August, 2024 Noen nytt om henne? Holder ofte til Kolding som ser det ut...privat leilighet, eller er hun da på et hotell? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 373 Skrevet 10. November, 2024 Hun er på hotel. Ganske diskret sted. Og gode P-muligheder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel C 26 Skrevet 27. August Hej fellows Jeg har en aftale med Luxusblondina i morgen. Nogen som har været forbi fornyeligt ;-)… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel C 26 Skrevet 28. August (edited) Så fik jeg besøgt Luxusblondina. Havde først bestilt 15 min som jeg ændrede til 30 min. Og det var en fejl. Det var en lidt todelt oplevelse, da jeg gik derfra min et smil på læben men samtidig lidt skuffet. Og skuffelsen ligger i, at hun er et 15 min potentiale. Flot petit pige med store bryster som hænger lidt (tror de tidligere har været lavet), sødt og venligt glimt i øjet, lækker slikkeglad glatbarberet fisse, som ikke skulle have glidecreme og som blev mere og mere våd, mens jeg kneppede hende. Hun var ret passiv og lod mig gøre arbejdet og ville ikke sætte sig ovenpå mig. Kunne ikke tage den ret lang tid doggystyle, men det har jeg oplevet før. BJ nåede vi ikke, så den må I selv finde ud af. Hun kyssede med tungen men til husbehov…ikke lidenskabeligt, som jeg har oplevet andre GFE gøre. Hun virkede lidt påvirket, men ikke noget som ødelagde sexakten. Stedet er meget diskret med gode parkeringsmuligheder Så samlet set et OK knald, med en dejlig stram og våd fisse….og en flot pige. Vil jeg genbesøge - ja, men så kun til 15 min, hvor jeg kan få skudt banditten af op i en lækker lille blond polak. Redigeret 28. August af Mikkel C 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sejer 373 Skrevet 29. August Nogle priser står i annoncen. Ellers spørg hende. Kender hende godt. Hun er dejlig at kneppe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kingo40 194 Skrevet 29. August er der nogen der ved hvornår hun er på igen kunne ikke fange hende igår og vil gerne møde hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mikkel C 26 Skrevet 29. August Jeg lavede min aftale med hende dagen før, så måske er hun allerede booket op på dagen?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg