Michal 0 Skrevet 14. November, 2022 Hvad folks oplevelser i Søborg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7851 Skrevet 14. November, 2022 Michal skrev, for 21 minutter siden: Hvad folks oplevelser i Søborg Gode med Sexyclub på Gladsaxevej, selvom det måske var lidt bedre for 8-10 år siden med mere flow. Dejligt de dog stadig har de tynde vægge, så man kan næsten altid høre hvis der er ventetid.. Aya. Daniella og ikke mindst Mia måtte godt have nogle flere aftenvagter 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SirK 218 Skrevet 14. November, 2022 ppd skrev, for 23 minutter siden: Gode med Sexyclub på Gladsaxevej, selvom det måske var lidt bedre for 8-10 år siden med mere flow. Dejligt de dog stadig har de tynde vægge, så man kan næsten altid høre hvis der er ventetid.. Aya. Daniella og ikke mindst Mia måtte godt have nogle flere aftenvagter Faktisk utrolig mange thai massage steder i det område ?? ikke så underligt man bliver forvirret nogen gange når de skifter plads og navn Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denensomme 153 Skrevet 14. November, 2022 jeg har 4 anmeldelser af gp'er i søborg hvoraf jeg syntes kun den ene var et vellykket besøg: søg på soeborg/søborg/buddinge. har desuden mindet mig selv fremover at nævne navn hvis de selv inkluderer det da annoncelink ikke altid har navn på så man har en ide om hvem det er, dog ved jeg at en af de dårlige oplevelser jeg havde var med daisy som også har været i glostrup. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg