sydjyden 109 Skrevet 17. November, 2013 Hej alle Har et sjældent hul i kalenderen til en lækre oplevelse med en gudinde. Har ikke selv aktuelle erfaringer at trække på, så jeg ved ikke hvor guldet er pt Kan nogen hjælpe - Kolding og længere sydpå. Er ikke vildt kræsen mht data, vigtigst er frækheden og den kinky tankegang. Dog hellere smuk end gennemsnitlig Til halve hede timer, måske pirringsbondage, evt kæresteoplevelse. Nogen der har et bud på, hvor gnisterne springer? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 17. November, 2013 viewtopic.php?f=24&t=9855 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 18. November, 2013 Umiddelbart et deprimerende svar - jeg tænker der må være nogle knaldperler derude, selvom det er sydjylland. Der er dog Kolding-pigerne.dk tantrahuset.dk og vojensdream.dk Giver gerne melding retur om, hvordan det gik ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 18. November, 2013 Lige nu peger det i retning af http://www.missjanni.dk/index.html Ser dejlig ud, tilbyder også pirring... ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3274 Skrevet 18. November, 2013 Hej Kan anbefale Janni Pite Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
postmand 526 Skrevet 18. November, 2013 Jeg anbefaler også Janni, rigtig sød og letantændelig. God at snakke med med, men først og fremmest rigtig, rigtig fræk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 22. November, 2013 Det blev til Massage-Sara i Kolding http://www.sexpiger.dk/3605 Fin oplevelse, sød kvinde, lækre bryster, pænt rent og diskret adresse med gode badefaciliteter. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyreren 17 Skrevet 23. November, 2013 Godt "gravet frem", Sydjyden - hende har jeg ikke fundet selv - og jeg har også en tur til Sydjylland snart... Med dine google-evner kunne jeg blive nysgerrig på hvad du ellers fandt i distriktet du overvejede - må man bede om et par links, hvis der er nogle øvrige interessante?... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
nylonlover 613 Skrevet 24. November, 2013 Hende har jeg overset. Frækt med de hvide støvler Hun ser fræk ud. Var hun alm. pæn og naturlig uden for mange tatoos? Bryder mig ikke om hærgede kvinder og tænder ikke på tatoos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sydjyden 109 Skrevet 27. November, 2013 Eventyrer - jeg havde egentlig ikke flere i kiggerten end Janni & Sara. Nylonlover - både pæn & naturlig, smilende og velplejet / styr på tingene. Ikke 22, men pæn voksen sød Q. Så ingen tattoos. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg