Hop til indhold

Sydjysk oplevelse? Tirsdag.

Featured Replies

Skrevet

Hej alle

Har et sjældent hul i kalenderen til en lækre oplevelse med en gudinde. Har ikke selv aktuelle erfaringer at trække på, så jeg ved ikke hvor guldet er pt :-)

Kan nogen hjælpe - Kolding og længere sydpå. Er ikke vildt kræsen mht data, vigtigst er frækheden og den kinky tankegang. Dog hellere smuk end gennemsnitlig ;-)

Til halve hede timer, måske pirringsbondage, evt kæresteoplevelse.

Nogen der har et bud på, hvor gnisterne springer?

Skrevet
  • Author

Umiddelbart et deprimerende svar - jeg tænker der må være nogle knaldperler derude, selvom det er sydjylland. Der er dog Kolding-pigerne.dk tantrahuset.dk og vojensdream.dk

Giver gerne melding retur om, hvordan det gik ;-)

Skrevet

Hej

Kan anbefale Janni :)

Pite

Skrevet

Jeg anbefaler også Janni, rigtig sød og letantændelig. God at snakke med med, men først og fremmest rigtig, rigtig fræk.

Skrevet
  • Author

Det blev til Massage-Sara i Kolding

http://www.sexpiger.dk/3605

Fin oplevelse, sød kvinde, lækre bryster, pænt rent og diskret adresse med gode badefaciliteter.

Skrevet

Godt "gravet frem", Sydjyden - hende har jeg ikke fundet selv - og jeg har også en tur til Sydjylland snart... Med dine google-evner kunne jeg blive nysgerrig på hvad du ellers fandt i distriktet du overvejede - må man bede om et par links, hvis der er nogle øvrige interessante?...

Skrevet

Hende har jeg overset.

Frækt med de hvide støvler  B)

Hun ser fræk ud. Var hun alm. pæn og naturlig uden for mange tatoos?

Bryder mig ikke om hærgede kvinder og tænder ikke på tatoos.

Skrevet
  • Author

Eventyrer - jeg havde egentlig ikke flere i kiggerten end Janni & Sara.

Nylonlover - både pæn & naturlig, smilende og velplejet / styr på tingene. Ikke 22, men pæn voksen sød Q. Så ingen tattoos.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.